Patirties / praktikos refleksija


Patirties / praktikos refleksija. (remiantis naujai įgytomis žiniomis. Ką dėstau (dėstomas dalykas, mokymų rūšis)? Kam dėstau (kas Jūsų klausytojai)? Kaip dėstau (kokius būdus, metodus taikote)? Kodėl taip dėstau (čia reikia pasiremti seminaro medžiaga ir paaiškinti, kokiais požiūriais remiatės, kokių tikslų siekiate ir kodėl kokia Jūsų, kaip ugdytojo pozicija ir t. T.

1.Dėstau sporto mokykloje – krepšinį.

2.Dėstau skirtingoms vaikų grupėms – aštuonerių, devynerių ir dešimties metų berniukams.

3.Mokydamas vaikus taikau šiuos metodus ir principus :

1)Frontalaus, grupinio ir individualaus mokymo derinimo principą.

2)Vadovavimo ir mokinių savarankiškumo derinimo principą.

3)Mokymo prieinamumo principą.

4)Išmokimo tvirtumo principą.

4.Dėstau taip, todėl, kad noriu įgyvendinti iškeltus uždavinius, tikslus ir pasiekti rezultatų:

-pastebėti gabius vaikus, turinčius būtinas krepšininkui savybes;

-„pažadinti“ žaidėjus. Priversti juos progresuoti;

  • Microsoft Word 9 KB
  • 2015 m.
  • 1 puslapis (255 žodžiai)
  • Mokykla
  • Deividas
  • Patirties / praktikos refleksija
    10 - 7 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Patirties / praktikos refleksija. (2015 m.). https://www.mokslobaze.lt/patirties-praktikos-refleksija.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 23:04
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo