Socialinis darbas: mokomosios profesinės veiklos praktikos ataskaita



Mokomosios profesinės veiklos praktikos vietos analizė. Institucijos paskirtis , vizija , misija. Socialinių paslaugų pobūdis. Darbo organizavimas ir bendradarbiavimas su klientais , jų grupėmis , bendruomenėmis bei socialiniais partneriais Teisinis pagrindas Sprendžiamos socialinės problemos. Mokomosios praktinės veiklos patirties refleksija. Socialinio darbo teorijos ir savo mokomosios profesinės - praktinės veiklos sąsajų charakteristika. Naujos žinios , įgūdžiai įgyti mokomosios profesinės - praktinės veiklos metu. Profesinės kompetencijos ir numatomi rezultatai praktikos metu. Išvadosirpasiūlymai Naudota literatūra ir informaciniai šaltiniai. Mokomosios profesinės veiklos praktikos dienoraštis. Mokomosios praktikos tikslas. Mano praktikos uždaviniai. Praktikos institucijos pasirinkimo motyvai. Baigiamosios profesinės veiklos praktikos vietos analizė. Institucijos paskirtis , vizija , misija Vizija. Bendrosios socialinės paslaugos. Specialiosios socialinės paslaugos. Išduoda techninės pagalbos priemones. Rengia dokumentus dėl socialinės globos paslaugų skyrimo. Rengia dokumentus dėl būsto pritaikymo neįgaliųjų poreikiams. Nustato asmenų šeimos socialinių paslaugų poreikį. Kriaunų seniūnijos darbuotojai. Mokomosios profesinės veiklos praktikos patirties refleksija. Naujos žinios , įgūdžiai , vertybinės nuostatos įgyti profesinės praktinės veiklos metu. Išvados ir pasiūlymai.
Institucijos paskirtis, vizija, misija (sąsajos su studijų programos mokomosios profesinės veiklos praktikos studijų siekiniais - rezultatais)
Socialinių paslaugų pobūdis (sąsajos su pasirinktais studijų programos mokomosios profesinės veiklos praktikos siekiniais - rezultatais)
Sprendžiamos socialinės problemos (pagal pasirinktus studijų programos mokomosios profesinės veiklos praktikos studijų rezultatus)
Darbuotojai ( jų išsilavinimas, funkcijos, kolegialaus bendravimo ir bendradarbiavimo formos)
Mokomosios praktinės veiklos patirties refleksija(2 dalies apimtis nuo 5 iki 15 psl.)
Socialinio darbo teorijos ir savo mokomosios profesinės - praktinės veiklos sąsajų charakteristika (Kas vyksta? Kodėl vyksta? Kaip vyksta? Kaip sekėsi tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius? Kokias teorines žinias, vertybes, etinius principus pritaikėte praktikoje? ) Praktikos metu parengti ir realizuoti projektai, atliktos užduotys, studento iniciatyvos.
Savirefleksija (reflektuoti profesinę ir asmeninę patirtį socialines paslaugas teikiančioje institucijoje, sėkmės, nesėkmės, stipriosios ir silpnosios pusės atliekant mokomąją praktinės veiklos praktiką)
Profesinės kompetencijos ir numatomi rezultatai praktikos metu. (pateikiama su mokomosios profesinės veiklos praktikos uždaviniais)
Vizija – Organizuoti ir teikti kokybiškas socialines paslaugas senyvo amžiaus asmenims ir neįgaliesiems bei jų šeimos nariams, socialinės rizikos šeimoms, auginančioms vaikus ir kitiems asmenims (šeimoms) atsižvelgiant į gyventojų poreikius ir sesiūnijos galimybes. Rengti ir įgyvendinti socialinių paslaugų kokybę ir plėsti teikiamas socialines paslaugas, atsižvelgiant į centro finansines galimybes bei turimą materialinę bazę. Teikti integralią (solialinės globos ir slaugos) pagalbą asmens namuose.
5. renka ir kaupia informaciją apie socialinės rizikos šeimų problemas ir šeimų socialinę aplinką;
7. organizuoja ir dalyvaują seniūnijos komisijų ir darbo grupių veikloje.
Per mokomąją praktiką įgyjau daugiau žinių ir supratimo apie šį darbą, apie atsakingumą, socialinės rizikos šeimų problemas jų įgalinimo metodus, supratau, kad ne visada reikia remtis mokslo žiniomis, kartais užtenka remtis ir žmogiškumu ir logika žmonės nėra vienodi todėl su visais reikia elgtis skirtingai, jų skirtingi poreikiai, skirtingai išreiškia save ir savo emocijas,
Dirbant socialinį darbą su rizikos šeimomis supratau, kad ne viskam yra konkretūs paaiškinimai, kartais tereikia logikos, išklausymo, ne visi klientai supranta, kad socialinis darbuotojas nori padėti ir suteikti galimybes išbrendant iš problemų dėl kurių yra įrašytos į socialinės rizikos šeimas, vienos šeimos tuo netgi naudojasi ir pačios nenori būti išbrauktos neva kas juos su vaikais nuveš pas gydytojus, skirs įvairias labdaras ir jais rūpinsis, kitos tiesiog geranoriškai priima teikiama pagalbą ir stengiasi siekti gerų rezultatų.
- Microsoft Word 42 KB
- 2022 m.
- Lietuvių
- 13 puslapių (2444 žodžiai)
- Kolegija
- Liveta
-