Pieno vartotojų elgsenos modeliavimas



Darbo aktualumas. Šiandieniniai pieno rinkos vartotojai susiduria su nemaža prekių pasiūla. Vartotojų reikalavimai vis didėja, todėl verslininkai turi be perstojo tyrinėti rinką, kad vartotojas išskirtų būtent jų prekę iš konkurencinės aplinkos. Taigi įmonės, norėdamos išlaikyti ar padidinti savo konkurencingumą rinkoje, turi išanalizuoti vartotojų elgseną lemiančius veiksnius, nes jų sprendimo priėmimo procesai skiriasi.
Darbo tikslas. Remiantis teorinių ir empirinių studijų medžiaga, sudaryti išplėstinį pieno vartotojų elgsenos modelį. Darbo tiksle iškelti tokie uždaviniai:
•Atskleisti vartotojų elgsenos teorinius aspektus - vartotojų elgsenos bruožus ir pirkėjų požiūrių tipus;
•Pristatyti Lietuvos pieno rinką, pieno vartojimo tendencijas, asortimentą, prekių ženklus;
•Išanalizuoti atlikto tyrimo rezultatus.
•Pateikti tyrimo rezultatų išvadas ir rekomendacijas.
Darbo objektas. Pieno rinkos vartotojų elgsena.
Tyrimo metodai. Darbe naudoti tyrimo metodai:
1.Mokslinės literatūros analizė.
2.Anketinė apklausa.
3.Duomenų analizė ir apibendrinimas.