Vartotojų elgsenos poveikis marketingo sprendimams



“Vartotojų elgsenos poveikis marketingo sprendimams”. Tikslas ir uždaviniai. Vartotojo elgsena. Vartotojų elgsenos esmė. Aplinkos veiksnių įtaka vartotojo elgsenai. Vartotojo elgsenos modelis. Vartojimo prekių vartotojų elgsenos modeliavimo koncepcijos modelis. Vartotojo elgsenos savybių atskleidimas. AČIŪ ŪŽ DĖMESĮ!
- MS PowerPoint 336 KB
- 2014 m.
- 14 puslapių (501 žodžiai)
- Universitetas
- Greta
-
Vartotojų elgsenos poveikis marketingo sprendimams. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/vartotoju-elgsenos-poveikis-marketingo-sprendimams.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:38