Vartotojo elgsena pristatymas


Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsenos samprata. Apžvelgiant VE mokslinę raidą, galima išskirti 4 laikotarpius. VE mokslas yra susijęs. Vartotojų tipai. Pirminis vartotojų skirstymas būtinas, nes skiriasi. Vaidmenų kombinacijos. Vartotojų elgsenos bruožai. VE elementai gali būti pritaikyti. Vartotojo elgsenos tyrimai. Vartotojo elgsenos tyrimų reikšmė. Vartotojo elgsenos tyrimas turi atsakyti į klausimus.


Apžvelgiant VE mokslinę raidą, galima išskirti 4 laikotarpius:.

Įtaką darantis asmuo – tik pirkėjas. Įtaką darantis asmuo – tik vartotojas. Įtaką darantis asmuo pirkėjas, vartotojas. Tik įtaką darantis asmuo. Pirkėjas ir tik vartotojas. Tik pirkėjas. Tik vartotojas.

Marketinge; Rinkos segmentacijoje; Pozicionavimas ir diferenciacija; Aplinkos analizėje; Rinkos tyrimuose.

  • MS PowerPoint 486 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (291 žodžiai)
  • Universitetas
  • Justina
  • Vartotojo elgsena pristatymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Vartotojo elgsena pristatymas. (2016 m. Lapkričio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsena-pristatymas.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 16 d. 11:44
×