Vartotojo elgsena pristatymas


Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsenos samprata. Apžvelgiant VE mokslinę raidą, galima išskirti 4 laikotarpius. VE mokslas yra susijęs. Vartotojų tipai. Pirminis vartotojų skirstymas būtinas, nes skiriasi. Vaidmenų kombinacijos. Vartotojų elgsenos bruožai. VE elementai gali būti pritaikyti. Vartotojo elgsenos tyrimai. Vartotojo elgsenos tyrimų reikšmė. Vartotojo elgsenos tyrimas turi atsakyti į klausimus.


Apžvelgiant VE mokslinę raidą, galima išskirti 4 laikotarpius:.

Ekonomika, psichologija, socialinė psichologija, demografija, antropologija, sociologija.

Galutiniai vartotojai, organizacijų, įmonių vartotojai.

Pirminis vartotojų skirstymas būtinas, nes skiriasi.

Įtaką darantis asmuo – tik pirkėjas. Įtaką darantis asmuo – tik vartotojas. Įtaką darantis asmuo pirkėjas, vartotojas. Tik įtaką darantis asmuo. Pirkėjas ir tik vartotojas. Tik pirkėjas. Tik vartotojas.

Vartotojų elgsena yra motyvuota; Ji apima daug veiksmų; Sudėtinga ir priklauso nuo laiko; Skirtingi vaidmenys; Veikiama įvairių veiksnių; Priklauso nuo asmenybės bruožų; Priklauso nuo situacijos.

VE elementai gali būti pritaikyti.

Marketinge; Rinkos segmentacijoje; Pozicionavimas ir diferenciacija; Aplinkos analizėje; Rinkos tyrimuose.

Vartotojo elgsenos tyrimas turi atsakyti į klausimus:.

  • MS PowerPoint 486 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (291 žodžiai)
  • Universitetas
  • Justina
  • Vartotojo elgsena pristatymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Vartotojo elgsena pristatymas. (2016 m.). https://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsena-pristatymas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 20:16
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo