Prekės ženklo „Vytautas“ analizė


Prekės ženklo pristatymas. Įmonės veiklos pristatymas. Prekės ženklo istorija. Prekės ženklo logotipas, produktų nuotraukos, kita svarbi vizualinė informacija. Prekės ženklo elementų analizė. “Vytauto” Logotipas. “Vytauto” Etiketės. „Vytauto“ pakuotės. Rinkodaros aplinkos analizė. Makro aplinkos veiksnių analizė. Mikro aplinkos veiksnių analizė. Tikslinė auditorija (vartotojo portretasPrekės ženklo pozicionavimas. “Vytauto” ženklo išskirtinės savybės. POP‘s ir POD‘s išskyrimas. Pocizionavimo būdas. Pozicionavimo teiginys. Prekės ženklo komunikacijos priemonių ir turinio analizė. Rinkodaros priemonių planas. Problema. Rinkodaros tikslai. Rekomenduojamos rėmimo formos ir komunikacijos priemonės. Išvados. Literatūros šaltiniai.


„Vytauto“ logotipas labai aiškiai transliuoja „Vytauto“, kaip mineralinio vandens, žinutę – jog tai yra ypač natūralus, sveikas, geriausias mineralinis vanduo visoje Lietuvoje.

„Instagram“ –  nuotraukų ir video dalinimosi socialinio tinklo paslauga. „Vytauto“ paskyroje talpinamos nuotrakose matomi „Vytauto“ buteliukai, kurie vaizduojami kaip kasdieninio vartojimo prekės: keliauja kartu su žmonėmis į darbą, eina pasivaikščioti, sportuoja. Transliuojama žinutė, jog „Vytautas“ - tai kas yra visuomet po ranka.

„Vytautas“ kol kas turi 4 skirtingas prekyboje naudojamas(naudotas) etiketes, kurios skiriasi savo dizainu.

Fone matomi ornamentai, jų detalės(ąžuolo lapai, kardai, ugnis, širdis) suteikia aliuziją į istorinę Lietuvą. Tiek pavadinimas, tiek ir fone esančios detalės vaizduoja ir primena didingą Lietuvos praeitį, kartu sudarydami įspūdį, jog „Vytautas“ – išlaikęs senas tradicijas, didingas ir galingas vanduo.

Antrojoje „Vytauto“ etiketėje matome gana didelius pokyčius. Etikėtės kirpimas – modernesnis(išlenkta viršutinė linija). Etiketė naudojama ant plastikinių butelių.

Nebematome foninių ornamentų, detalių, fono splava tamsesnė - tarsi parodoma, jog dabar „Vytautas“ yra dar tyresnis ir brandesnis.

Ši etiketė buvo specialaus leidimo, skirta BC „Žalgiris“. Jos forma nesiskiria nuo antrosios etiketės, naudojimas – taip pat.

Fonas išlieka minimalistinis, tačiau spalva – šviesesnė, ryškesnė, etiketei suteikiamas žasimingumo prieskonis. Vyrauja ne tik mėlyna ir balta spalvos – prisideda dar ir oranžinė(krepšinio kamuolio splava). Taip pat, iš pat pradžių į akis „krenta“ BC „Žalgiris“ logotipas, kurio splavos(žalia, balta, oranžinė) dar labiau patraukia dėmesį.

Tekstas išlieka lygiai toks pat, kaip ir antrojoje etiketėje, tačiau šįkart jau lietuvių kalba(BC „Žalgiris“ yra Lietuvos komanda, todėl eksportuoti prekę su tokia etikete būtų netikslinga). Prisideda tik „Vytauto“ paskelbta akcija – nuo kiekvieno nupirkto butelio 5 euro centai skiriami krepšinio komandai(tokiu būdu didėja pardavimai, nes BC „Žalgiris“ fanai bus labai suinteresuoti pirkti šią prekę).

Ketvirtoji(šventinė) etiketė buvo klijuojama ant riboto leidimo pakuočių. Ji buvo naudojama tik ant stiklinių butelių.

Spalvos, kaip matote, visai kitokios nei prieš tai buvusių etikečių – vyrauja mėtinė žalia ir šviesiai kreminės spalvos.

Pagrindinė tekstinė informacija sunkiai įskaitoma, nes jos daug ir ji pateikta mažesniu šriftu nei įprasta. „Vytauto“ pavadinimas vis dar išlieka dominuojantis, tačiau pirmame plane taip pat atsiranda senovinė nuotrauka, kuri kelia dar stipresnius jausmus, siejančius „Vytautą“ su garbe, tradicijomis, ir pačia Lietuva.

Mineralinis vanduo „Vytautas“ šiuo metu pilsto savo produkciją į plastikinius(PET) ir į stiklinius butelius. „Vytautas“ pilstomas į 1,5l, 1,25l bei 0,5l talpas.

Butelio dizainas – labai modernus(lenktos linijos, butelis neturi aštrių kampų, viskas nugludinta). Šitoks butelio dizaino pasirinkimas labai patogus kasdieniam naudojimui. Taip pat, ant butelio yra įspausta karūna(svarbi logotipo detalė), kuri neleidžia pamiršti, jog „Vytautas“ – karališkas vanduo.

Butelio dizainas – labai paprastas, tačiau klasikinis. Į tokią pakuotę įpiltą „Vytautą“ galima per šventes, svarbių susitikimų metu ir panašiai tiekti ant stalo jau paruoštą vartojimui. Butelio linijos tradicinės – tokios formos buteliai buvo plačiausiai naudojami seniau, todėl geriant vandenį iš stiklinio butelio atsiranda aliuzija į praeitį, tradicijas, didybę.

  • Microsoft Word 892 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2983 žodžiai)
  • Kolegija
  • Artūras
  • Prekės ženklo „Vytautas“ analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Prekės ženklo „Vytautas“ analizė. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-vytautas-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:12
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo