Prekybos įmonės klientų aptarnavimas


Prekybos įmonės klientų aptarnavimas. Klientų aptarnavimo samprata. Klientų aptarnavimas. Tinkamo aptarnavimo principai. Pagrindinė aptarnavimo dalis. Pagrindiniai klientų aptarnavimo elementai. Rodikliai lemiantys klientus pirkti. Ką klientai vertiną. Būtini elementai sekmingai įmonei. Išvada.


Išvaidza. Į ką atkreipiamas dėmesys išvaizdoje: Aprangą; Balsą; Kūno kalbą; Šypseną; Akių kontaktą. 3. Bendravimas – sugebėjimas bendrauti – tai pagrindinė ir svarbiausia sąlyga, siekiant gero klientų aptarnavimo.

Prekybos vietos išorinis vaizdas; Prekybos vietos ir jos darbo valandos; Informacija apie prekes; Prekių pateikimas; Iškylančių problemų sprendimas; Įsigytų prekių kokybė; Prekių pakeitimo galimybės; Atsiskaitymo tikslumas.

Rezultatą – pasitenkinimas arba nepasitenkinimas, kaip svarbiausias aptarnavimo efektyvumo rodiklis. Klientų pasitenkinimą lemia (Banytė, 2007): Produkto kokybė (ilgaamžiškumas, patikimumas, funkcionalumas, dizainas); Kaina (kai kurių klientų pasitenkinimą lemiantis veiksnys yra žema kaina).

  • MS PowerPoint 283 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (836 žodžiai)
  • Kolegija
  • Агнета
  • Prekybos įmonės klientų aptarnavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Prekybos įmonės klientų aptarnavimas. (2021 m.). https://www.mokslobaze.lt/prekybos-imones-klientu-aptarnavimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 09:58
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo