Prekybos įmonės klientų aptarnavimas



Prekybos įmonės klientų aptarnavimas. Klientų aptarnavimo samprata. Klientų aptarnavimas. Tinkamo aptarnavimo principai. Pagrindinė aptarnavimo dalis. Pagrindiniai klientų aptarnavimo elementai. Rodikliai lemiantys klientus pirkti. Ką klientai vertiną. Būtini elementai sekmingai įmonei. Išvada.
Išvaidza. Į ką atkreipiamas dėmesys išvaizdoje: Aprangą; Balsą; Kūno kalbą; Šypseną; Akių kontaktą. 3. Bendravimas – sugebėjimas bendrauti – tai pagrindinė ir svarbiausia sąlyga, siekiant gero klientų aptarnavimo.
Prekybos vietos išorinis vaizdas; Prekybos vietos ir jos darbo valandos; Informacija apie prekes; Prekių pateikimas; Iškylančių problemų sprendimas; Įsigytų prekių kokybė; Prekių pakeitimo galimybės; Atsiskaitymo tikslumas.
Rezultatą – pasitenkinimas arba nepasitenkinimas, kaip svarbiausias aptarnavimo efektyvumo rodiklis. Klientų pasitenkinimą lemia (Banytė, 2007): Produkto kokybė (ilgaamžiškumas, patikimumas, funkcionalumas, dizainas); Kaina (kai kurių klientų pasitenkinimą lemiantis veiksnys yra žema kaina).