Produktų asortimento paklausa


Įvadas. Marketingo tyrimo paskirtis ir proceso esmė. Pagrindinės marketingo tyrimo sąvokos. Marketingo tyrimo rūšys ir metodai. Uab ,,rūta“ produktų asortimento paklausos tyrimų analizė. Uab ,,rūta“ charakteristika. Tyrimo metodikos ir organizavimo pristatymas. Atlikto tyrimo pristatymas ir analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.

Darbo objektas – UAB ,,Rūta“ produktų asortimento paklausa Utenos mieste.

Darbo tikslas – atlikti UAB ,,Rūta“ produktų asortimento paklausos tyrimą Utenos mieste.

Darbo uždaviniai:

1. Išanalizuoti pagrindines marketingo tyrimo sąvokas, rūšis ir metodus.

2.Atlikti anketinę apklausą ir ištirti UAB ,,Rūta“ produktų asortimento paklausą Utenos mieste.

Darbo metodai:

1. Literatūros analizė siekiant apibrėžti marketingo tyrimo sąvokas, rūšis ir metodus.

2. Anketinė apklausa siekiant išsiaiškinti produktų asortimento paklausą Utenos mieste. Anketinės apklausos tyrimų rezultatai analizuoti lyginimo procentinėmis išraiškomis metodu.

Darbo struktūra. Darbą sudaro turinys, įvadas, teorinė dalis, empirinė dalis, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis 23 puslapiai.

  • Microsoft Word 76 KB
  • 2013 m.
  • 21 puslapis (4125 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laima
  • Produktų asortimento paklausa
    10 - 4 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Produktų asortimento paklausa. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/produktu-asortimento-paklausa.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 13 d. 20:45
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo