Refrižeratorinio laivo ,,Frio melchor” reiso nuo uosto Nouadhibou (mauritanija) iki uosto tema (Gana) planavimas, vykdymas ir vertinimas



Aukštųjų koleginių studijų baigiamasis darbas - Refrižeratorinio laivo ,,FRIO MELCHOR” reiso nuo NOUADHIBOU (Mauritanija) iki uosto Tema (Gana) planavimas, vykdymas ir verinimas. Aukštųjų koleginių studijų baigiamąjį darbą sudaro 56 puslapiai, 9 paveikslai, 12 lentelių, 7 priedai.
Šis baigiamasis darbas yra laivavedybos studijų apibendrinimas, kuris apibendrina keturių metų studijų dalykus. Supažindina su laivavedžio specialybės ypatumais.Baigiamajame darbe išanalizuojamas m/l,,FRIO MELCHOR“ reisas iš Mauritanijos uosto NOUADHIBOU į Ganos uosta Temoje su šaldytos žuvies kroviniu.
Tyrimo objektas – laivo ,,FRIO MELCHOR“ reisas iš uosto NOUADHIBOU į uostą TEMA.
Tyrimo tikslas – analizuoti laivo ,, FRIO MELCHOR“ reiso iš uosto NUOADHIBOU į uostą TEMA planavimą bei vykdymą, įvertinant įvairias plaukiojimo sąlygas.
Tyrimo uždaviniai:
1. Apibūdinti laivo ,,FRIO MELCHOR“ tipą, plaukiojimo regioną.
2. Analizuoti laivo paruošimo reisui procedūras, jo vykdymą bei įvertinti ekonomiškumą.
3. Analizuoti laivo krovos darbus, krovinių priežiūrą reiso metu, įvertinant laivo stovumą.
4. Analizuoti laivo eksploatacinio valdymo ir žmonių priežiūros laive sistemą.
Tyrimo metodai – mokslinės literatūros, laivo ir laivo energetinių įrenginių bei sistemų techninės dokumentacijos analizė, tarptautinės jūrų teisės konvencijų, kodeksų (STCW, MARPOL, TJO) bei kitų teisės aktų analizė, laivo stovumo apskaičiavimo metodai, lyginamoji bei grafinė analizė.
Tyrimo išvada - atsižvelgiant į navigacines kliūtis visas reisas užtrunka 23 paras.Pervežant 3314 mt. užšaldytos žuvies krovinį pelnas sudarė 66086$. Remiantis TJO konvencija įvertintas laivo stovumas, nubraižytos statinio ir dinaminio stovumo diagramos. Analizuojamas laivas atitinka visus saugumo reikalavimus ir užtikrina saugų laivo valdymą.
- Adobe PDF 1847 KB
- 2015 m.
- 56 puslapiai
- Universitetas
- Giedrius
-