Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės



Darbo objektas – reklamos Internete formos.
Darbo tikslas – išanalizavus pagrindines reklamos Internete formas, aptarti jų panaudojimo Lietuvoje galimybes „Elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu.
Darbo uždaviniai:
1)aptarti reklamą Internete, kaip vieną iš marketingo Internete komunikavimo priemonių;
2)pateikti reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimą;
3)išanalizuoti pagrindines reklamos Internete formas bei pateikti jų privalumus ir trūkumus;
4)remiantis Lietuvos žiniasklaidos tyrimų bendrovių duomenimis, išanalizuoti reklamos Internete panaudojimo galimybes Lietuvoje;
5)išanalizavus tiriamos įmonės vidinius dokumentus, įvertinti reklamos Internete panaudojimo galimybes „Elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu.
Darbo metu taikyti metodai:
mokslinės literatūros analizė;
periodinių leidinių analizė;
Internetinės informacijos šaltinių analizė;
statistinių duomenų analizė;
konkrečios įmonės vidinių duomenų analizė.
- Microsoft Word 1515 KB
- 2013 m.
- 61 puslapis (13253 žodžiai)
- Universitetas
- Laurynas
-