Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės


Įžanga. Reklamos internete teoriniai aspektai. Marketingo komunikacijų galimybės Internete. Reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Pagrindinės reklamos Internete formos bei jų privalumai ir trūkumai. Reklama Interneto svetainėse. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse. Reklama elektroniniu paštu. Reklamos internete panaudojimo galimybės lietuvoje „elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje „Elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu metodikos pagrindimas. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje analizė. Reklamos Internete panaudojimo galimybės „Elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu. „Elektroninių sprendimų centro“ veiklos apžvalga. „Elektroninių sprendimų centro“ teikiamų reklamos Internete paslaugų analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.

Darbo objektas – reklamos Internete formos.

Darbo tikslas – išanalizavus pagrindines reklamos Internete formas, aptarti jų panaudojimo Lietuvoje galimybes „Elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu.

Darbo uždaviniai:

1)aptarti reklamą Internete, kaip vieną iš marketingo Internete komunikavimo priemonių;

2)pateikti reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimą;

3)išanalizuoti pagrindines reklamos Internete formas bei pateikti jų privalumus ir trūkumus;

4)remiantis Lietuvos žiniasklaidos tyrimų bendrovių duomenimis, išanalizuoti reklamos Internete panaudojimo galimybes Lietuvoje;

5)išanalizavus tiriamos įmonės vidinius dokumentus, įvertinti reklamos Internete panaudojimo galimybes „Elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu.

Darbo metu taikyti metodai:

mokslinės literatūros analizė;

periodinių leidinių analizė;

Internetinės informacijos šaltinių analizė;

statistinių duomenų analizė;

konkrečios įmonės vidinių duomenų analizė.

  • Microsoft Word 1515 KB
  • 2013 m.
  • 61 puslapis (13253 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laurynas
  • Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės. (2013 m. Gruodžio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-internete-formos-ir-ju-panaudojimo-galimybes.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 02 d. 18:48
×
110 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo