Reklamos skleidimo internete priemonės



Įvadas. Reklama. Reklamos istorija. Reklamos samprata. Reklamos sklaidos priemonės. Internetinė reklama. Interneto samprata ir jo panaudojimas reklamos versle. Reklamos internete tikslai. Reklamos skleidimo internete priemonės. Interneto svetainė. Tradicinės ir internetinės reklamos palyginimas. Išvados. Šaltiniai.
Reklamos istoriją galime sieti su senovės Egiptu ir jo gyventojais. VII VII a. egiptiečiai ant papiruso rašydavo skelbimus apie gaminamas ir parduodamas prekes. Senovės Arabijoje archeologams ieškant tų laikų gyventojų pėdsakų buvo aptikta komercinių žinučių ir agitacinių skelbimų pavyzdžiai. Didžiausias reklamos panaudojimas senovėje buvo matomas Senovės Graikijoje ir Romoje kur to meto verslininkai pasitelkė iškabas ir simbolinius prekių pavyzdžius prekybai skatinti. 1611m. Londone buvo įsteigtas pirmasis reklamų biuras, kuris paskatino įmonių kūrėjus, pardavėjus, skirti laiko reklamai ir atsižvelgti į šią naujai kylančią sritį. 19 a. pabaigoje–20 a. pradžioje JAV dėl didėjančios paklausos reklama tapo savarankiška veiklos sritimi. 20 a. 3 dešimtmetyje pradėta naudoti radijo, 5–6 dešimtmečiais – televizijos reklamą. Lietuvoje reklamos pavyzdžių pradėta matyti 16a. kai cechai ir įvairaus amato atstovai prie savo dirbtuvių ėmė kabinti jose gaminamų daiktų pavyzdžius (konkretų produktą ar pieštinį variantą).
Tikslas sudominti auditoriją ir įtikinti juos įsigyti reklamuojamus produktus;
Reklama yra apmokama aiškaus užsakovo, kurį žino šios paslaugos tiekėjas;
Išsamiau išanalizavus ir palyginus visas reklamos priemones galime matyti, jog mažiausiai trūkumų turi internetas. Šiuo metu tai bene populiariausias reklamavimo būdas, kadangi dauguma potencialių vartotojų kiekvieną dieną naudojasi išmaniaisiais įrenginiais. Interneto panaudojimas auga ir įmonės vis dažniau ne tik kad perkelia savo verslus į elektroninę erdvę, bet ir naudoja internetinę reklamą savo tikslams pasiekti.
Pirkėjas ar vartotojas prekes, paslaugas renkasi būtent pagal savo poreikius. Reklamos kūrėjai ar davėjai turi sukurti tokią žinutę, kad lankytojai kuo ilgiau užsibūtų svetainėje.
Reklamos davėjas gali pateikti išsamią informaciją apie prekę, paslaugą. Informaciją internete galima skelbti visą parą. Taip pat galima suplanuoti tikslų reklamos paskelbimo laiką ir periodą.
Galime matyti, jog autorius išskyrė net 11 svarbiausių komunikavimo internetu bruožų. Išanalizavus, bei pasidomėjus šiais bruožais galima teigti, jog svarbiausi yra šie bruožai: pasiekiamumas, tarptautiniai ryšiai, informacijos talpumas bei papildymo paprastumas. Šiais laikais galime pastebėti, jog internetu naudojasi įvairaus amžiaus žmonės. Statistikos duomenimis senyvo amžiaus žmonės tampa vis labiau modernesni. Anksčiau senyvo amžiaus žmonės „bijodavo“ naudotis internetu: kompiuteriai, išmanūs prietaisai jiems atrodė lyg sudėtingo naudojimo produktai. Plečiantis technologijoms ir vykstant įvairiems kursams galime matyti didelę pažangą: per pastaruosius metus vyresniųjų naudojimasis internetu išaugo net 6%. Dėl to, galima teigti, jog bene svarbiausias interneto komunikavimo bruožas pasiekiamumas. Internetu naudotis taip paprasta reikia turėti tik išmaniųjų įrenginį ir internetą. Interneto paieškoje įvedus norimo produkto apibūdinimą ar nuotrauką, netrukus atsiras įvairiausių svetainių variantai, pagal kuriuos vartotojas galės rinktis savo norimą produktą. Tiek daug skirtingų, tačiau panašių variantų, kuriuos skiria kainos, pristatymo laikas, spalvos ar pan. Negalime pamiršti ir to, jog internetas pasaulinis kompiuterių tinklas. Šiuo laikotarpiu galima susisiekti, bendrauti su žmonėmis iš įvairiausių pasaulio šalių. Besiplečiančios įmonės turi galimybę kurti padalinius visose šalyse, kur galės vystyti idėjas sprendimus, būtent interneto pagalba. Taip pat karantino laikotarpiu, per kurį žmonės negali apsipirkti realybėje, galime pastebėti, jog išaugo ir tarptautinės prekybos skaičius. Kadangi viskas taip paprasta, Lietuvoje esantys žmonės gali užsisakyti prekių iš užsienio ir jas gauti vos kelių dienų bėgyje. Mano nuomone, internetas yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis būtent dėl to, jog jame galime atsidurti bet kuriama pasaulio kampelyje. Labai svarbu paminėti, kad internete galime sutalpinti begale informacijos bei taip paprastai ją pakoreguoti ar papildyti. Kurdami internetinę svetainę ar reklamą kūrėjai atsižvelgiant į vartotojus gali pakeisti informaciją: pridėti įvairių detalių, kitaip sudominti klientą. Tuo internetinė reklama ir puikus pasirinkimas.
- Microsoft Word 119 KB
- 2023 m.
- Lietuvių
- 20 puslapių (3681 žodžiai)
- Universitetas
- Ieva
-