Reklamos skleidimo priemonės bei reklamos privalumai ir trūkumai


Reklamos skleidimo priemonės. Reklamos privalumai ir trūkumai. Išvados.


Spausdinta reklama orientuojasi į regimąjį suvokimą. Ją sudaro du pogrupiai:

Besikeičiant vartotojų poreikiams vis keičiasi ir naudojamos technologijos, popierinius laikraščius keičia internetiniai laikraščiai ir panašiai, todėl reklama taip pat turi būti nuolat tobulinama ir pasirenkamas labiausiai į vartotoją orientuotas reklamos skleidimo būdas. Efektyviausia reklamos priemonė yra ne ta, kuri apima didžiausia auditoriją, bet ta, kuri pasiekia tikslinį vartotoją.

  • Microsoft Word 15 KB
  • 2022 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (371 žodžiai)
  • Kolegija
  • Lukas
  • Reklamos skleidimo priemonės bei reklamos privalumai ir trūkumai
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Reklamos skleidimo priemonės bei reklamos privalumai ir trūkumai. (2022 m.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-skleidimo-priemones-bei-reklamos-privalumai-ir-trukumai.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:17
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo