Reklamos skleidimo priemonės bei reklamos privalumai ir trūkumai



Reklamos skleidimo priemonės. Reklamos privalumai ir trūkumai. Išvados.
Spausdinta reklama orientuojasi į regimąjį suvokimą. Ją sudaro du pogrupiai:
Besikeičiant vartotojų poreikiams vis keičiasi ir naudojamos technologijos, popierinius laikraščius keičia internetiniai laikraščiai ir panašiai, todėl reklama taip pat turi būti nuolat tobulinama ir pasirenkamas labiausiai į vartotoją orientuotas reklamos skleidimo būdas. Efektyviausia reklamos priemonė yra ne ta, kuri apima didžiausia auditoriją, bet ta, kuri pasiekia tikslinį vartotoją.
- Microsoft Word 15 KB
- 2022 m.
- Lietuvių
- 4 puslapiai (371 žodžiai)
- Kolegija
- Lukas
-
Reklamos skleidimo priemonės bei reklamos privalumai ir trūkumai. (2022 m.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-skleidimo-priemones-bei-reklamos-privalumai-ir-trukumai.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:17