Reklamos įtaka prekių pasirinkimui



Įvadas. Reklamos esmė, funkcijos, veiklos sritys. Reklamos samprata ir esmė. Reklamos poveikio sritys. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos poveikis elgesio požiūriu. Televizijos reklamos poveikis vartotojui. Reklamos skleidimo priemonės, jų klasifikacija. Išvados. Literatūra.
Darbo aktualumas: Kiekvieną dieną didėja konkurencija įvairiose verslo srityse, kintantys informacijos poreikiai ir naudojimo galimybės skatina komercinės informacijos pasiūlos augimą. Rinkos dalyviai konkuruoja dėl klientų dėmesio - gaminamomis prekėmis ir teikiamomis paslaugomis. Dėl to įmonės daug investuoja į reklamą. Reklama – ryškiausia, įsimintiniausia ir, ko gero, įkyriausia šios komercinės informacijos dalis.
Darbo tikslas: Remiantis informaciniais literatūros šaltiniais išsiaiškinti reklamos įtaką prekių pasirinkimui.
Darbo uždaviniai:
1.Aptarti reklamos samprata
2.Išanalizuoti reklamos poveikį vartotojui
3.Išsiaiškinti reklamos priemones,bei jos skleidimo būdus.
Darbo objektas: Reklamos įtaka prekių pasirinkimui.
Reklamos įtaka prekių pasirinkimui. (2014 m.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-itaka-prekiu-pasirinkimui.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 10:07