Internetinės reklamos analizė



Reklama internete yra labai specifinė reklamos priemonė, tačiau šiuo metu vis labiau populiarėjanti, nes ji gali labai tiksliai apibrėžti tiklinės auditorijos dydį, bei nustatytį grįžtamąjį ryšį. Taip pat reklama internete yra viena iš pigiausių reklamos skleidimo priemonių, kuri yra visiems prieinama. Reklama internete susilaukia didžiausio peržiūrų skaičiaus, kadangi internetu šiuo metu naudojasi labai daug vartotojų. Internetinė reklama gali susieti vaizdą ir garsą vienu metu, todėl ji tampa tik dar patrauklesnė vartotojui. Populiarėjant šiai reklamos skleidimo priemonei vis daugiau įmonių ir organizacijų ją renkasi, norėdamos ne tik sutaupyti, bet ir pasiekti plačiąją auditoriją. Visos trys aptartos kultūros sritys: teatras, muzika, biblioteka, renkasi internetinę svetainę kaip vieną iš reklamos internete būdų. Joje talpina visą su jų veikla susijusią informaciją. Taip pat visos šios aptartos sritys naudojasi facebook.com paskyra, kurioje turi savo puslapius. Ten talpina nuotraukas, rašo ant“sienos“ įvairius pasisakymus, taip kviečia į renginius, konferencijas, skelbia konkurus, įvairius žaidimus. Deja nei biblioteka, nei radijo stotis, nei teatras nesinaudoja absoliučiai visomis internetinės reklamos skleidimo priemonėmis, tačiau tobulėjant technologijoms ir didėjant vartotojų poreikiams, manau greitu metu visos organizacijos ir įmonės ne tik didins skleidžiamų priemonių turinį, bet ir atsiras daug naujų.
- Microsoft Word 44 KB
- 2014 m.
- 16 puslapių (4126 žodžiai)
- Universitetas
-