Reklamos tobulinimas


Santrauka. Abstract. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Reklama ir etika. Etikos normų reikšmė ir vaidmuo visuomenėje. Reklama ir jos funkcijos. Reklamos ir etikos sąsajos. Etikos reklamoje problematiškumas. Reklamos savireguliacijos modeliai. Reklamos reguliavimo sistemos analizė bei jos efektyvumo tyrimas. Reklamos etika Europoje. Problemų sprendimo būdai. Reklamos etika Lietuvoje. Reklamą Lietuvoje reglamentuojantys įstatymai. Lietuvos reklamą reguliuojančios nevyriausybinės institucijos. Reklamos reguliavimo sistemos efektyvumo tyrimai. Grupinės diskusijos rezultatų analizė. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatų analizė. Reklaminių klipų vertinimo analizė. Ekspertų apklausos analizė. Tyrimo problemiškumas. Tyrimo metodologija. Ekspertų interviu rezultatų analizė. Reklamos etikos Lietuvoje reguliavimo modelis. Esamos reklamos reguliavimo sistemos silpnų vietų tobulinimas. Reklamos reguliavimo modelio keitimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.

  • Microsoft Word 343 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 107 puslapiai (31416 žodžiai)
  • Kolegija
  • Evelina
  • Reklamos tobulinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Reklamos tobulinimas. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-tobulinimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 14:20
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo