Reklamos turinio analizė



Reklamos turinio analizė. Analizės tikslai, hipotezės, tyrimo klausimai. Pvz. konkurentų reklamos tyrimo klausimai. Generalinės aibės apibrėžimas. Tyrimo imties formavimas ir. Kategorijų sistemos sudarymas. A. Kategorijų identifikavimas. Reklamos kategorijų pavyzdžiai. Kodavimo knygų ir kodavimo puslapių parengimas*. Kategorija Pagrindiniai produkto privalumai. Kodavimo lapo pavyzdys. Pilotinis tyrimas ir tyrimo plano korekcija.
Problemos formulavimas Hipotezės generuojamos remiantis ankstesniais tyrimais arba patirtimi, rinkos situacija ir pan. Hipotezė: Teiginys, kuris turi būti firodytas/paneigtas tyrimo metu; Ryšys tarp dviejų kintamųjų. Toliau hipotezės skaldomos fi atskirus klausimus, kurie konkretizuoja tyriamą situaciją.
Kokius savo produkto/paslaugos privalumus pateikia reklamoje konkurentai? Kaokius komunikacijos su vartotojais kalanlus naudoja konkurentai? Kokie uniklaus pardavimo pasiūlymai (angl. UPS unique selling proposition) pateikiami konkurentų reklamose? Koks yra reklaminio pranešimo tonas (agresyvus, draugiškas, neutralus, ...)? Ar reklamos turinis keičiasi priklausomai nuo reklamos nešėjo?
Tyrimo medžiagos generalinė aibė priklauso nuo tyrimo hipotezės/-zių ir tyrimo klausimų. Pvz. yra anlizuojama konkurentų reklama. Apibrėžiant generalinę aibę kyla tokie klausimai: Ką vadiname konkrentais? Ar tai visi šios produkto kategorijos gamintojai? Kokie prekių ženklai domina? Ar analizuosime visą reklamą visuose reklamos kanaluose? Gal tik TV reklama? Spausdinta reklams ir t.t.? Koks yra analizės periodas? Generalinės aibės konkretizavimas.
- MS PowerPoint 35 KB
- 2017 m.
- Lietuvių
- 15 puslapių (437 žodžiai)
- Universitetas
- Rokas
-