Rinkodara konspektas



Reakcija po pirkimo. Įsigijęs prekę ir negavęs iš jos pasitenkinimo, vartotojas gali susiformuoti apie tą prekę ir ją gaminusią įmonę neigiamą nuomonę ir ateičiai. Priešingu atveju – įmonė ir jos prekės įgyja pasitenkinimą. Negatyvi reakcija gali kilti ir praėjus kuriam laikui po pirkimo. Vartotojas gali gauti neigiamą informaciją apie pasirinktą prekę. Visos problemos sprendimo procesas gali kisti, priklausomai nuo reikalingų prekių pobūdžio. Jeigu prekės nebrangios bei kasdieninio naudojimo, šis procesas sutrumpėja. Tada vartotojas, remdamasis savo patirtimi, informacija arba tiesiog impulsyviai sprendimą pirkti priima tiesiog pirkimo vietoje.
Gamybinės paskirties prekių vartojimas nėra visuomenės siekiamas tikslas. Šių prekių vartojimo būtinybė kyla siekiant patenkinti visuomenės narių asmeninius poreikius. Specializuojantis gamybinei veiklai, atsiranda daug įmonių, parduodančių gamybinės paskirties prekes ir neturinčių tiesioginio kontakto su galutiniu vartotoju.
- Microsoft Word 13 KB
- 2012 m.
- 5 puslapiai (1919 žodžiai)
- Sandra
-