ČILI PICA Marketingo komplekso analizė



Darbo problema: mažėjantys klientų srautai.
Darbo tikslas – išanalizuoti „Čili pica“ picerijos paslaugų marketingo komplekso elementus.
Darbo objektas – restoranas „Čili pica“, įsikūrusi Marijampolėje, Kudirkos g. 3.
Darbo uždaviniai:
Paaiškinti picerijos paslaugų marketingo komplekso vertinimo metodiką.
Išanalizuoti picerijoje teikiamų paslaugų sistemą.
Apžvelgti picerijos vietos prieinamumą ir fizinį akivaizdumą.
Išsiaiškinti picerijos rėmimo kompleksą.
Darbo metodas:
Antrinių duomenų analizė.
Stebėjimas.
Stebėjimas buvo vykdomas vertinant „Čili pica“ picerijos paslaugų marketingo komplekso elementus pagal pateiktą metodiką (žr. 1.1. lentelę).
Stebėjimas buvo atliktas „Čili pica“ picerijoje, 2014m. lapkričio 24 -27 dienomis. Stebėjimo metu taip pat surinkau ir antrinius duomenis, reikalingus marketingo komplekso elementams išnagrinėti ir aptarti.
Stebėjimo metu „Čili pica“ picerijoje atkreipiau dėmesį į tokius marketingo komplekso elementus kaip paslaugos, procesas, vieta ir rėmimas, kaina, fizinis akivaizdumas ir dalyviai.
2.2 „Čili pica“ picerijos stebėjimo tyrimo analizė
Kiekvienas marketingo komplekso elementas yra svarbus, kalbant apie bendrą picerijos situaciją rinkoje, apie jos patrauklumą vartotojui. Todėl norint įvertinti „Čili pica“ picerijos paslaugų marketingo komplekso elementus, svarbu pagal pateiktą metodiką atlikti stebėjimą bei antrinių duomenų analizę.
Informavimas – galimybė būti informuotiems apie dienos akcijas, užsisakant didesnę picą už mažesnės kainą, naujus patiekalus, dienos pietus, išskirtiniai pasiūlymus ir kt.
Konsultavimas – suteikiama papildoma informacija apie dominančius patiekalus, jų sudėtį akcijas, pasiūlymus ir kt.
Užsakymų priėmimas – priėjusi padavėja paduoda meniu, išsirinkus, laukiama kol ji priims užsakymą, aptarnaus, supažindins su dienos pasiūlymais ir pan.
Rezervavimas – suteikiama galimybė, esant didesniam žmonių skaičiui picerijoje, iš anksto užsisakyti stalelį, be jokių papildomų kliūčių.
Svetingumas – padavėjos klientus pasitinka svetingai, pasisveikindamos, palydi iki stalelių, maloniai aptarnauja, taip pat svetingai išlydi, palinki „Geros dienos“.
Saugumas – picerijoje yra pakabai rūbams, tad nereikia rūpinti, kur dėti paltus ir pan.
Sąskaitos pateikimas – sąskaitos pateikiamos gan kruopščiai apskaičiuotos, retai pasitaiko klaidų.
Sąskaitos apmokėjimas – labai patogus sąskaitos apmokėjimas, kadangi galima atsiskaityti grynais pinigais arba mokėjimo kortelėmis, taip pat apmokant sąskaitą taikoma „Mylimiausia“ nuolaidų kortelės akcijų programa.
Kiekvienai įmonei ar įstaigai, kuri nori parduoti savo prekę ar paslaugą, būtina nuolat analizuoti potencialius vartotojus ir nustatyti kaip siūlomas produktas (paslauga) tenkina galimo kliento poreikius. Todėl natūralu, kad prekės ar paslaugos pateikimas apima daugelį veiksnių, tokius kaip: pozicionavimą; prekinio ženklo įvaizdžio kūrimą; produkto kokybės keitimą; dizainą; savybių keitimą; įpakavimą; paslaugų susijusių su produktu kūrimą; aptarnavimą; garantijų suteikimą ir pan. (M.J. Baker, 2003). Taip pat marketinge labai svarbu – įtikinti klientą, jog jis rinktųsi būtent šią organizaciją, kuri gali įgyvendinti jo poreikius ir yra pajėgi patenkinti visus jo lūkesčius.
- Microsoft Word 325 KB
- 2015 m.
- 15 puslapių (3022 žodžiai)
- Universitetas
- Agnė
-