Rinkos segmentavimas (2)


Rinkos segmentavimas (2). Raskite 3 transporto įmones, kurios savo veikloje naudoja vieną iš marketingo strategijų. Segmentavimas. Segmentuoti pasirinkau drabužių parduotuvės. Psichologiniu aspektu. Pagal demografinius kriterijus. Vartotojo elgsenos kriterijai.


Raskite 3 transporto įmones, kurios savo veikloje naudoja vieną iš marketingo strategijų (nediferencijuotą, diferencijuotą, koncentruotą) ir aprašykite jos rinkos segmentus.

Segmentuoti pasirinkau drabužių parduotuvės ,,pull and bear“ rinką. Pradedant nuo geografiniu kriterijų pastebėjau, kad jie yra labai palankūs , nes parduotuvių tinklas yra ganėtinai platus. Parduotuvės yra įsikūrusios didžiosiuose miestuose, įvairiuose prekybos centruose ir senamiesčiuose. Parduotuvė gali pasiūlyti apranga įvairėms metų laikams tai yra labai palanku gyvenant musų klimato juostoje.

Psichologiniu aspektu ,,pull and bear“ parduotuvė labiau tenkina formalesnio stiliaus pirkėjus, kurie nori atrodyti solidžiau rengtis mažiau laisvesne apranga. Atsižvelgiant į parduotuvės dizaina galima pasakyti ,kad ji yra įrengta taip , kad pirkėjai nepraeitų pro šalį neužėja apžiūrėti naujų kolekcijų ir asortimento.

  • Microsoft Word 11 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (264 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gabriele
  • Rinkos segmentavimas (2)
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Rinkos segmentavimas (2). (2017 m.). https://www.mokslobaze.lt/rinkos-segmentavimas-2.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 14:16
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo