Ryšys su gyvenimu pasaulio pažinimo procese pradinėje mokykloje: situacijos analizė



Temos ištirtumas. Šios temos svarba yra akcentuojama daugelio lietuvių bei užsienio mokslininkų ir pedagogų darbuose. Eilė mokslininkų, tokių kaip V. Lamanauskas (2010), V. Lamanauskas, R. Vilkonis (2007), R. Bilbokaitė (2009), P. Pečiuliauskienė (2010), M. Mokelionienė, G. Stankūnaitė, K. Verbickienė (2010) ir kt. nustatė, kad būtent pasaulio pažinimo pamokose anksčiau įvardyti mokymosi stiliai labiausiai atskleidžiami, įvertinant ryšį su gyvenimu. Tuo pačiu šiuos stilius galima naudoti nagrinėjant bet kokią temą siekiant mokinius supažindinti su juos supančiu pasauliu.
Tyrimo problema. Kaip pasaulio pažinimo pamokos padeda integruotis į gyvenimiškąsias situacijas?
Tyrimo objektas. Pasaulio pažinimo pamokos.
Tyrimo tikslas. Išanalizuoti pasaulio pažinio ir gyvenimiškosios patirties sąveiką pradinio ugdymo procese.
Suformuluoti uždaviniai:
1.Remiantis moksline literatūra ir kitais informacijos šaltiniais pateikti teorinius pagrindus apie pasaulio pažinimo ugdymą pradinėse mokyklose.
2.Apibūdinti pasaulio pažinimo ugdymo ypatumus.
3.Ištirti pradinių klasių mokytojos nuomonę apie pasaulio pažinimo pamokų ir gyvenimiškosios patirties sąveiką.
Tyrimo metodai:
1.Mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.
2.Kokybinis tyrias, apklausiant pasaulio pažinimo pamokas vedančią mokytoją.
3.Atlikto tyrimo rezultatų analizė.
- Microsoft Word 59 KB
- 2013 m.
- 22 puslapiai (4630 žodžiai)
- Universitetas
- Agnė
-