Senos asfalto dangos frezavimo ir laužymo šaltame būvyje technologijos, mobiliųjų frezų konstrukcijos, darbo procesas, parinkimo principai, našumas ir efektyvumas



Įvadas. Senos asfalto dangos frezavimo ir laužymo šaltame būvyje technologijos. Mobiliųjų asfalto frezų konstrukcijos ir darbo procesai. Parinkimo pricipai ir našumas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Infrastruktūrai kiekvienais metais skiriamios didelės investicijos, nemaža dalis šių lėšų skiriama kelių remontui bei plėtrai. Bėgant metams didėjo ne tik automobilių ir sunkvežimių srautai, bet kilo ir naftos kaina, dėl to buvo pradėta naudoti asfalto regeneravimo technologija. Kartotinai naudojant seną asfaltą stipriai sumažėja kelių tiesybos ir remonto išlaidos, tačiau norint asfaltą perdirbti, reikia jį pašalinti nuo kelio paviršiaus, tam dažniausiai yra naudojamos asfalto frezos.
Asfalto frezavimas yra pažangesnė technologija už laužymą, nes frezuojant galima daug tiksliau išlaikyti šalinamo kelio dangos ploto matmenis bei gyli. Be to, dažniausiai, laužant asfaltą, atlūžę gabalai yra per dideli dėl to reikia papildomų išteklių ir laiko jiems susmulkinti. Dar vienas asfalto frezavimo privalumas prieš laužymą yra tas, kad mobilioji asfalto freza konvejeriu tiekia visa susmulkintą seną dangą tiesiai į sunkvežimio savivarčio kėbulą, taip nešvaistant laiko medžiagos krovimui į sunkvežimį nuo žemės.
Mobilioji asfalto freza į darbo vietą yra atvežama sunkvežimiu, darbų vietoje freza juda pati. Reikiamoje vietoje nuleidžiamas įsisukęs frezavimo būgnas, kuris pradeda trupinti seną kelio dangą. Smulkintas asflatas reguliuojamas krypties ir aukščio konvejeriais tiekiamas į sukvežimio savivarčio kėbulą. Darbo metu freza negreitai juda ilgindama išdrožą senoje kelio dangoje, kartu juda ir kraunamas sunkvežimis.
- Microsoft Word 178 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 9 puslapiai (1076 žodžiai)
- Universitetas
- Dovydas
-