Šiuolaikinių pramonės dizaino raidos tendencijų analizė



Šiuolaikinių pramonės dizaino raidos tendencijų analizė. Papildytos realybės ateitis. Ateities tendencijų tyrimas padeda prognozuoti tendencijas. Papildytos realybės akiniai. Išsiaiškinti papildytos realybės akinių ateitį. Išnagrinėti papildytos realybės akinius, jų valdymą.
Papildytos realybės akiniai įgavo globalų populiarumą, kai į viešumą buvo išleisti „Google glass“. Ši taktika tuo metu neatsipirko kompanijai, dėl prietaiso trukumų. Prietaisas žinoma vis dar tobulinamas, nes šie akiniai buvo tik prototipas to ką planuojama daryti su papildoma realybe. Deja pirmasis bandymas įgavo labai didelį žmonių pasipriešinimą, dėl privatumo netekimo visur nuo viešųjų tualetų iki naktinių klubų. Technologinės klaidos kėlė daug sunkumų. Todėl „Google“ nusprendė nutraukti eksploatavimą šių akinių.
Prie galvos montuojamas įrenginys yra įdomus, novatoriškas tuo pačiu neimą keliantis prietaisas. Bet iš to ką matome dabar galime teigti jog šie papildytos realybės akiniai yra tik užuomina to kas bus ateityje. Tai skatina susimastyti, o kaip papildyta realybė atrodys ateityje? Kaip pasikeis valdymas įrenginio? Kaip pasikeis įrenginio dizainas, kad atitiktų šių dienų žmogaus poreikius?
Visuomenėje buvo labai išreklamuoti „Google glass“. Šios reklamos vartotojų akyse nepasitvirtino. Žmonės pirko šiuos akinius tikėdamiesi stebuklingo prietaiso, o gavo nešiojamus kompiuterizuotus akinius. Kurie tiktais prideda informaciją prie to ką nešiotojas mato. Pirmieji modeliai siūlo papildomą ekraną, kuris turi galimybę atspindėti skaitmeninius paveikslėlius, kartu matyti pro šį ekraną.
Google reklamuodami prietaisą naudojo papildytą realybę kaip reklamą.
- Microsoft Word 14 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 3 puslapiai (855 žodžiai)
- Universitetas
- Migle
-