Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui



Santrauka. Organizacijos įvaizdžio literatūros analizė. Organizacijos įvaizdžio samprata. Pagrindiniai įvaizdį įtakojantys veiksniai. Organizacijos įvaizdžio formavimas. Socialinių tinklų įtaka marketingui. Socialinių tinklų analizė ir patirtis. Socialinio tinklo ,,Facebook‘‘ analizė ir poveikis marketingui. Socialinio tinklo ,,LinkedIn‘‘ analizė ir poveikis marketingui. Socialinio tinklo ,, Google+‘‘ analizė ir poveikis marketingui. Socialinio tinklo ,,Twitter‘‘ analizė ir poveikis marketingui. Tinklaraščių analizė ir poveikis marketingui. Socialinių tinklų įtakos marketingui ir pasaulinė patirtis. Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimo tyrimas. Hipotezės. Įmonių įvaizdžio analizė. Tiriamų įmonių pristatymas. Tyrimo metodikos pagrindimas. Socialinių tinklų marketingo įtaka prekės ženklo įvaizdžiui analizė ir vertinamas. Įmonės atstovo giluminis interviu. Išvados. Pasiūlymai. Literatūra. Priedai.
Anketavimas, interviu – įmonių atstovams pateikta anketinė apklausa, norint išsiaiškinti kokią įtaką organizacijos įvaizdį formuoja socialiniai tinklai.
Baigiamąjį bakalauro darbą sudaro 3 dalys: teorinis skyrius, metodinis ir tiriamasis skyrius. Teoriniame skyriuje pateikti socialinių tinklų ir organizacijos įvaizdžio teoriniai aspektai. Metodiniame skyriuje atskleista socialinių tinklų analizė ir jų poveikis marketingui. Tiriamajame skyriuje atliktas tyrimas socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui.
Analitinėje-metodinėje dalyje nagrinėjama mokslinės literatūros analizės tematika, pateikiama geroji patirtis. Taip pat atliekama įmonių įvaizdžio formavimo analizė.
Įvaizdis, tai specifinis suvokiamo objekto atvaizdas, kai suvokimo aprėptis sąmoningai susiaurinama ir pabrėžiamos tik tam tikros objekto pusės.
Reikšmių visumą, pagal kurias objektas yra žinomas ir per kurias žmonės jį apibūdina, atsimena ir susieja su juo;
Taigi, remiantis pateiktais mokslininkų apibrėžimais galima susidaryti nuomonę, kad įmonės įvaizdis – įspūdis apie organizaciją, egzistuojantis žmonių sąmonėje.
Dažniausiai tai, kaip turi būti kuriamas įvaizdis, atspindi ši frazė: įvaizdis turi būti ir jis turi būti geras. Ši frazė apibūdina svarbius dalykus, bet tai tėra tiktai vienas iš daugelio įvaizdžio kūrimo aspektų. Nes įvaizdis – tai ne tik pasakymas, kad organizacija yra teigiama. Kiekvienai įmonei svarbu sukurti stabilios ir patikimos įmonės įspūdį, bet tai nėra viskas. Pagal įmonės veiklą, svarbu pabrėžti svarbiausias įmonės veiklos savybes. Vadinasi, įvaizdis turi būti sutapatintas su konkrečios įmonės veiklos pobūdžiu.
Yra daug įvairių dalykų, kurie apibūdina kompanijos įvaizdį, bet dažniausiai yra pabrėžiami šie pagrindiniai aspektai (Čekauskienė, 1997):
– Įmonės realybė. Tai yra įmonės pagrindinės veiklos šaka, teikiamos paslaugos ar parduodami produktai, struktūra, dydis ir kiti faktoriai, į kuriuos atkreipia dėmesį visuomenės nariai.
Produkto ar paslaugos kokybė. Tai vienas svarbiausių šio plano elementų;
2) Antru aspektu autorius siūlo apipavidalinti paskyras maksimaliai pilnai. Socialiniuose tinkluose yra daugybė galimybių patalpinti kiekvieną svarbią informaciją, todėl vertėtų naudotis visomis suteikiamomis funkcijomis.
Apibendrinant autorių nuomones, galima teigti, jog socialiniai tinklai turi plačią suvokimo prasmę įvairiose terpėse. Kadangi šiame darbe didesnis dėmesys skiriamas socialiniams tinklams internetinio marketingo terpėje, tai šiuo atveju jų sąvoką galima apibrėžti kaip vieną iš organizacijos internetinio marketingo veiklos priemonių, kurios, interneto technologijų pagalba, padeda palaikyti ir plėsti artimesnį ryšį su vartotojais.
Norint sulaukti populiarumo, visų pirma, reikia užsitarnauti savo, kaip tam tikros srities eksperto, vardą. Tai yra ilgas procesas, kuris reikalauja suteikti itin daug vertės skaitytojams. Savo paslaugų ar produktų brukimas, tikėtina, nepritrauks didelio susidomėjimo, todėl reikia itin atidžiai skelbti informaciją, laikytis verslo taisyklių. Viena jų – ginti ir pagrįsti savo nuomonę, tačiau jokiu būdu nesmerkti kitų asmenų. Tolerancija ir pagarba yra būtinos savybės verslo pasaulyje. Taip pat nereikia piktnaudžiauti savo paslaugos ar produkto gyrimu – neteigti, jog būtent jūs teikiate pačias geriausias paslaugas ar kokybiškiausius produktus. Tinkamesnis būdas pradėti diskusiją grupėje gali būti pasiteiravimas apie tam tikros aktualios problemos sprendimą – ką tuo klausimu mano kiti dalyviai, kaip jie įsivaizduoja galimą problemos sprendimą. Taip pat galima prašyti pasidalinti patirtimi, papasakoti savo sėkmės istoriją.
Iš paveikslo matyti, kad socialinio tinklo „Twitter“ daugiausiai aktyvių vartotojų pasaulyje turi JAV. Nurodomi punktai, kodėl dažniausiai socialinio tinklo „Twitter“ vartotojai tampa įmonių arba prekinio ženklo sekėjais (angl. followers):
- Microsoft Word 1925 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 57 puslapiai (13638 žodžiai)
- Universitetas
- Samanta
-