Sporto ir sveikatinimo renginių organizavimas skaidrės



Tikslas. Uždaviniai. Sporto ir sveikatingumo renginiai (I). Sporto ir sveikatingumo renginiai (II). Nedidelio masto renginiai (Venciūnuose vykusi sporto šventė). Vidutiniai renginiai (Nacionalinis dziudo čempionatas). Mega renginys (Olimpinės žaidynės). Sporto renginių klasifikavimas. Ne/Profesionalaus sporto renginiai. Kaip pritraukti dalyvius dalyvauti? Sporto ir sveikatingumo paslaugų poveikio žmogiškajam kapitalui vertinimas. Fizinio aktyvumo poveikis sveikatai (I). Fizinio aktyvumo poveikis sveikatai (II). Fizinio aktyvumo poveikis sveikatai (III). Literatūros šaltiniai.
Pristatyti, kas yra sporto ir sveikatingumo renginiai, pagal ką jie skirstomi.
Aptarti, kokiu tikslu rengiami sporto ir sveikatingumo renginiai. Atskleisti, kokią naudą žmogus gauna dalyvaudamas sporto ir sveikatinimo renginiuose. ...
Sporto ir sveikatingumo renginiai (I).
Sportas yra neatsiejama visuomenės dalis. Sporto renginiai – vieni iš sporto industrijos produktų, kurie pasauliniu mastu laikoma stambiu ir pelningu verslu. Sporto renginių tikslas yra sudominti žiūrovus ir taip išlaikyti žiūrovų lankomumą. Šių renginių tikslas ne tik skatinti sveiką gyvenimo būdą, bet tai yra socialinis reiškinys, kuris siekia gerovės. Todėl renginių organizatorių tikslas suorganizuoti tokį renginį, kuris pritrauktų ne tik dalyvius, bet kad sudomintų žiūrovus.
Sporto ir sveikatingumo renginiai (II).
Sporto renginius galima klasifikuoti į dvi kategorijas: vienetinius ir multirenginius. Taip pat sporto renginiai skirstomi pagal dydžius: nedidelio masto (vietiniai renginiai), vidutiniai (nacionalinis čempionatas), mega renginiai (olimpinės žaidynės). (Kogoya K. 2022).
Nedidelio masto renginiai (Venciūnuose vykusi sporto šventė).
Vidutiniai renginiai (Nacionalinis dziudo čempionatas).
Sporto renginiai yra skirstomi į kelias grupes: Profesionalaus sporto renginiai Neprofesionalaus sporto renginiai (Aputytė E. 2020) Nuotraukos šaltinis: čia.
Profesionalaus sporto renginiai – tai, kuriuose dalyvauja aukščiausio lygio sportininkai, papildomos naudos tokiems renginiams suteikią žinomi asmenys. Neprofesionalaus sporto renginiai – tai tokie renginiai, kuriuo skatina visus dalyvius užsiimti fizine veikla. (Aputytė E. 2020).
Komunikacija yra svarbiausia renginio dalis pritraukti visuomenę, kurios pagalba šiuolaikine technologija galime perduoti informaciją. Nuo 2004 atsiradus Facebook, bet vėliau ir „Youtube“, „Instagram“ ar „Twitter“ komunikacija ženkliai pasikeitė, nes šiais socialiniais tinklais naudojasi 1,5 mlrd. Viso pasaulio gyventojų. Naudojant šias komunikacines susidomėjimas renginiu ženkliai padidės. (Aputytė E. 2020).
Sportas ir sveikata yra svarbūs žmogiškojo kapitalo vystymuisi. Apibūdinant žmogiškąjį kapitalą akcentuojamas sveikatos reikšmė, kadangi sveikata lemia asmens produktyvumą, našumą, efektyvumą, konkurencingumą, gebėjimą prisitaikyti prie pokyčių, atsparumą stresui. Sporto ir sveikatingumo paslaugos stiprina žmogiškąjį kapitalą, visuomenės užimtumo, darbo sektoriuje, formalaus ir neformalaus švietimo srityje.