Sprendimų priėmimas organizacijoje pagal A Maslovą



būti priimtam savęs lygių, priklausyti kokiai tai socialinei grupei. Šie poreikiai
UAB „NICO“ susikūrė 1995 m. įmonė įsikūrusi adresu Klaipėdos Jūrininkų g.16, kontaktinis tel: +370 625 12860, el.paštas: nico@gmail.com. Jau 15 lika mteų UAB „NICO“ sėkmingai prekiauja vyriškais ir moteriškais rūbais, bei rūbų valymo priemonėmis. Mūsų įmonė daug metų yra oficiali Lenkijos ir Vokietijos gamyklų atstovė Lietuvoje. Bendrovė įsitvirtino rinkoje ir yra viena iš didžiausių šios srities kompanijų Baltijoje. Taip pat įmonė atsidarė savo rūbų fabriką ir dabar prekiauja savos produkcijos rūbais. Nesenai savo produkciją pradėjo tiekti į Estiją, Latviją, Suomija ir Danija. Įmonės veiklos kryptis – didmeninė ir mažmeninė prekyba Lietuvoje ir užsienyje.
Šioje įmonėje dirba 200 žmonių. Stiprus įmonės augimas įvyko prieš tris metus. Plečiant įmonės veiklą buvo įsteigtos naujos darbo vietos. Darbuotojams dirbantiems fabrike vadovauja gamybos direktorius ir jo pavaduotoja. Darbuotojus dirbančius prekybos centre (pardavėjus, sandėlininkus, vairuotojus ) kontroliuoja komercijos direktorius ir jo 2 pavaduotojos, jis ieško naujų potencialių klientų ir prižiūri vadybininkų darbą. Yra 10 vadybininkų, kurie yra baigę aukštuosius mokslus ir dirba pagal specialybę. Vadybininkams yra galimybė važinėti į kitas šalis ir ieškoti kompanionų ir klientų, jie įgyja daug patirties, parsiveža naujų idėjų ir tai puikiai pritaiko įmonėje. Pardavimų vadovų yra 8, kurie yra atsakingi už rūbų pirkimą ir pardavimą. Buhalteriją sudaro: vyr. buhalterė ir trys jos padėjėjos.
Visus apjungia ir kontroliuoja bei kuria strategiją generalinis direktorius.
Pirmasis planavimo žingsnis yra išsiaiškinti įmonės valdymo problemos ir išspręsti jas, surasti daugiau kompanionų ir klientų, bei žinoma įsigyti naujų technologijų rūbų kokybei gerinti, įdarbinti kuo daugiau išsilavinusių žmonių, kurie padės plėsti mūsų įmonę. Įmonės misija, detalizuoja pramonės įmonės statusą ir nurodo kryptį bei orientyrus įvairių organizacinių lygių tikslams ir strategijoms nustatyti.
Pabrėžiant įmonės misijos svarbą, būtina įvertinti vadovų indėlį. Vadovų vertybes formuoja patirtis, išsilavinimas, socialinė ir ekonominė aplinka. Vertybės orientuoja vadovą priimti sprendimus, nulemia jų pobūdį.
Įmonės veiklos paskirtis – didmeninė ir mažmeninė prekyba. Ateityje yra planuojama savos gamybos produkciją eksportuoti į Norvegiją, Suomiją, Švediją. Norint eksportuoti prekes į šias šalis įmonė privalės didinti savo gamybos apimtis. Įmonė pradėjo plėsti gamybines patalpas, įsigijo naujus gamybos įrenginius, ieško naujų technologijų rūbų kokybei gerinti, priėmė daugiau darbuotojų. Komercijos direktorius buvo išsiustas į užsienį, išanalizuoti naujas rinkas, ieškoti naujų klientų, sudaryti sandorių su užsakovais. Norint pagerinti gaminamos produkcijos kokybę, reikalingi savo srities specialistai, žmonės kurie mokėtų dirbti su naujais įrenginiais.