Sveiko - Greito maisto restorano „Simple“ marketingo tyrimas


Sveiko Greito maisto restorano “ Simple ” marketingo tyrimas. Kainų fiksavimas ir analizė. Duomenų rinkimo metodo pagrįstumas. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas. Tyrimo duomenų analizė Literatūra.


Žmogaus sveikata – brangiausias turtas. Šiandien labai madinga būti vegetaru ar valgyti tik sveikus, natūralius produktus. Tokio pasirinkimo priežastys įvairios. Dažniausiai pasitaikančios: viršsvoris, blogas virškinimas, mada, reklamos įtaka, daktarų pasiūlymas ir kt.

Darmo tikslas – išsiaiškinti galimybes Belgijos rinkoje atidaryti sveiko-greito maisto restoraną.

Darbą atlikome 6 studentų komanda, studijavusi Briuselyje pagal mainų programą. Komanda sudaryta iš 6 studentų iš šių valstybių: Olandija, Lenkija, Lietuva, Čekija, Vengrija, Jungtinės Amerikos Valstijos.

Rinkos tyrimą nulėmė grupės narių susidomėjimas sveika gyvensena. Galutinis darbo tikslas – rinkos analizės interpretacija konkrečiam atvejui.

Atliekant tokio tyrimą, pobūdžio būtina nusistatyti ribas, kuriose vyks darbas. Tai vadinamasis veiksmų planas. Jame yra numatoma, kokios priemonės bus pasirinktos, kaip bus paskirstytas turimas laikas darbui atlikti, kaip bus paskirstyti žmogiškieji resursai ir darbai.

Darbe trumpai pažvelgsime greito maisto restoranų rinką, konkurentų situaciją joje, prekės išskirtinumą, privalumus ir trūkumus, pristatysime įvykdyto tyrimo rezultatų analizę.

Prieš atliekant rinkos tyrimus, būtina išsiaiškinti konkrečios rinkos savybes, sudėtines dalis. Šiuo atveju reik nusistatyti greito maisto restoranų savybes, rinkoje veikiančius dėsnius, teikiamas paslaugas ir parduodamų prekių grupes.

Tikslinė paslauga – sveiko-greito maisto restoranas. Pagrindinė teikiama paslauga - greitas maistas ir galimos papildomos teikiamos paslaugos - konferencijų salė, specialūs užsakymai, vaikų žaidimų salė.

Pagrindinei paslaugai priskiriamos šios prekių grupės: vegiburgeriai, užkandžiai, natūralios sultys, bio-alus, desertas, vaisiai, salotos, vaisiniai sausainiai, ir kiti iš natūralių produkų pagaminti patiekalai ir gėrimai.

Visų prekių ir patiekalų pagrindas natūralūs produktai be jokios sintetikos. Naudojami produktai užauginti be cheminių preaparatų. Tokio pobūdžio produktų savikaina dėl naudojamų šviežių produktų išauga.

Kuriant naująjį restoraną galima panaudoti pačius naujausius mokslo pasiekimus biotechnologijos ir segmentacijos srityse. Atlikti naujieji maisto produktų tyrimai Danijoje ir Olandijoje, leidžia naudoti natūraliai išskirtus ingredientus patiekalams gaminti. Naujų technologijų panaudijimas leidžia gilinti prekių įvairiškumą. O pasirinkimo galimybė dažnai būna vienas iš lemiančių veiksnių sėkmingai veiklai.

  • Microsoft Word 18 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1628 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tomas
  • Sveiko - Greito maisto restorano „Simple“ marketingo tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Sveiko - Greito maisto restorano „Simple“ marketingo tyrimas. (2018 m.). https://www.mokslobaze.lt/sveiko-greito-maisto-restorano-simple-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:38
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo