Tarptautinio verslo plėtra ir strateginis valdymas



Šiuolaikiniame pasaulyje labai greitai vyksta netikėti bei stiprūs pokyčiai. Informacinių technologijų plėtra, globalizacija daro įtaką visam pasauliui. Verslas bei visos valstybės turi ne tik naujų galimybių, bet ir naujų problemų, už kurių slypi ir konkurencingumo praradimas.
Visų pagrindinių industrinių šalių didžiausios įmonės greitai ir drastiškai keičiasi. Pelningas verslas, be abejonės, diktuoja tendencijas rinkoje, atpažįsta galimus naudojimo pasikeitimus, reaguoja į aplinką bei ilgam nepasilieka prie apibrėžtos strategijos. Šiandieninis verslo pasaulis yra toks nežinomas, kad nerealu tikėtis vidutinio laiko ar ilgalaikio planų realizavimo.
Yra daug pavyzdžių, kai tarptautinio verslo atstovai skiria palyginti mažai dėmesio formaliai strategijai tiksliai įvardyti ir užsiima konkrečiu sėkmingu verslu. Net nepakanka sakyti sėkmingu, nes tokios įmonės kaip mcdonalds, procter&gamble tampa lyderėmis ir palieka pėdsakus pasaulio verslo istorijoje. Joks tarptautinis verslas nebegali gyvuoti be strateginio valdymo. Rizika neturėti strategijos pernelyg didelė. Įmonėms būtina reaguoti į pasikeitimus ir keisti savo verslą, aktyviai tirti, kokie pasikeitimai dar galimi ateityje.
Siekiant įmonės augimo, reikia derinti kelias strategijas. Galima peteikti naujas prekes, plėsti prekių liniją, žengti į naujas rinkas ir t. T. Tačiau kaip pasirinkti tinkamą strategiją, kuri būtų efektyvi ir leistų verslui plėstis tarptautinėje rinkoje.
Temos aktualumas. Šiandieninėje visuomenėje kiekviena įmonė stengiasi dirbti pelningai ir efektyviai, nori turėti kuo mažiau konkurentų bei išsiplėsti tarptautinėje rinkoje, kad tai pasiektum reikia turėti strategiją, todėl strateginis valdymas yra itin svarbus veiksnys visoms organizacijoms. Taigi, šiais laikais įmonės daug dėmesio skiria strategijos formulavimui bei kūrimui, nors kartais tai ir nepasiteisina, nes nėra taip paprasta pasirinkti būtent tam tikrai įmonei reikalingą ir tinkamą strategiją, o dar sunkiau ją įvykdyti.
Darbo tikslas – apžvelgti tarptautinio verslo plėtros galimybes, vadovaujantis valdymo principais, atsispindinčiais įmonės strategijoje.
Uždaviniai. Išsiaiškinti tarptautinio verslo sampratą bei nustatyti tarptautinės plėtros galimybes. Išskirti strateginio valdymo stadijas ir nustatyti strategijos privalumus bei trūkumus. Nustatyti, kokiomis vertybėmis, valdymo principais bei strategija vadovavosi įmonė „general electric“ plėsdama savo veiklą. Darbo objektas - strateginio valdymo įtaka tarptautinio verslo plėtrai.
- Microsoft Word 87 KB
- 2012 m.
- 26 puslapiai (7093 žodžiai)
- Universitetas
- Greta
-