Uab Melga paslaugos gavėjo ir paslaugos tiekėjo tarpusavio ryšių tyrimas



Dinamiškoje aplinkoje bei aštrioje konkurencinėje kovoje įmonės sugeba aktyviau veikti siekdamos gauti kuo didesnį pelną. Kad išlaikyti konkurenciją verslininkams svarbu turėti savo veiklos gaires. Įmonės veiklos sėkmė priklauso nuo vykdomos veiklos – tai yra nuo suteikiamų paslaugų kokybiškumo, kainos prieinamumo ir pan. Rinkos sąlygomis paslaugų teikėjas uab „melga“ panevėžio filialas privalo sekti konkurencinės aplinkos dinamiškumą, klientų poreikių kintamumą ir kitus veiksnius galinčius daryti įtaką įmonės veiklai. Todėl įmonės vartotojų nuomonė yra labai svarbi jos išlikimo rinkoje dalis.
Darbo objektas: uab „melga“ panevėžio filialo vartotojų nuomonė apie įmonės veiklą.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti uab „melga“ panevėžio filialas veiklą, atlikti įmonės sitemos elementų analizę ir vartotojų nuomonės tyrimą.
Uždaroji akcinė bendrovė ,,melga“ yra įmonių grupė, teikianti automobilių serviso paslaugas ir parduodanti automobilių padangas, ratlankius ir kitas detales, kompanija. Įkurta 1995 metais vilniuje. Šiuo metu ji yra viena iš lyderių lietuvos padangų bei ratlankių rinkoje, aktyviai kurianti savo prekybinį tinklą baltijos šalyse.
Uab „melga“ apima 19 padangų centrų – servisų, išsidėsčiusių didžiausiuose lietuvos miestuose, tokiuose kaip: vilnius, kaunas, klaipėda, utena, alytus, panevėžys ir šiauliai bei už lietuvos teritorijos: latvija ir kaliningradas. Daugiau nei 100 prekybos partnerių bendradarbiauja su uab ,,melga“ tiek lietuvoje, tiek už jos ribų.
- Microsoft Word 50 KB
- 2012 m.
- 17 puslapių (2821 žodžiai)
- Universitetas
- Orinta
-