UAB „Vičiūnų“ grupės įmonės verslo analizė


Įvadas. „Vičiūnų“ grupės įmonės istorija. „Vičiūnų“ grupės įmonės vizija ir misija. „Vičiūnų“ grupės įmonės vertybės. „Vičiūnų“ grupės įmonės raida. „Vičiūnų“ grupės įmonės pasiekimai. „Vičiūnų“ grupės įmonės visuomeninė veikla. „Vičiūnų“ grupės įmonės veikla. Gaminama produkcija. „Vičiūnų“ grupės įmonės pranašumai prieš kitas tokio tipo įmones. „Vičiūnų“ grupės įmonės rinka. Naudota literatūra. Išvados.


Šiuolikiniais laikais žemę paėmus pasaulinio mastu yra daygybė firmų, fabrikų, gamyklų, įmonių ir kt. Jos visos yra kažkuo panašios ir kartu skirtingos. Visas jas vienija vienas tikslas – aprūpinti žmonija reikalingomis prekėmis arba paslaugomis. Taigi, kursinis dabas skirtas susipažinti su įmonės veikla, jos pobūdžiu ir rekvizitais bei kt. Pasirinkta UAB “Vičiūnų” imonių grupė, kuri yra labai populiari Europoje.

Darbo tikslas: Parengti tikslę išanalizuotuos “Vičiūnų” imonių grupės informacija, remiantis teoriniais šaltiniais ir rinkos duomenimis.

Gamyboje naudojamos moderniausios japonų, korėjiečių, vokiečių, švedų bei italų gamybos technologijos bei įrengimai. Iš naudojamų technologijų paminėtinos „know-how“ Korėjiečių technologija sūrimo produktams gaminti bei norvegų technologija sūdytiems produktams.

Novatoriškumas. Įmonė yra dinamiška ir pasiruošusi pokyčiams. Jie imasi iniciatyvos kurti naujus sprendimus. Nori ir siekia mokytis.

Kokybė. Įmonėje dirbantys žmonės yra profesionalūs ir paslaugūs, nuolat tobulinasi savo darbo procesus. Laikosi aktyvios pozicijos ir teikia lanksčius sprendimus.

Profesionalumas. Dirba efektyviai, sparčiai ir kokybiškai. Nuolat tobulina savo profesinius įgūdžius.

Komandinis darbas. Įmonėje dirbama komandoje ir siekiama bendrų tikslų. Tikima, kad komandinis darbas yra raktas į sėkmingą įmonių grupės veiklą.

SIA „Vičiūnai–LAT“ vykdo „Vičiūnų“ įmonių grupės gaminamų produktų prekybą Latvijoje.

„Viciunai Bucharest“, S.R.L. pagrindinė veikla – prekyba "Vičiūnų" įmonių grupės gaminamais šaldytais ir atvėsintais produktais. Įmonė atstovauja šiems prekių ženklams: „VIČI“ ir „Columbus“.

LTD "Vičiūnai-Ukraina" pagrindinė veikla – maisto produktų importas ir platinimas. Pagrindinę pardavimo dalį sudaro produkcija iš surimio, žuvų produktai džiūvėsiuose ir krevetės. Įmonė atstovauja „Vičiūnų“ įmonių grupei priklausantiems prekių ženklams – „VIČI“, „ESVA“ ir „Columbus“.

TOO „Vichiunai–Kazakstan“ didžiausią pardavimo dalį sudaro produkcija iš surimio, žuvų produktai džiūvėsiuose ir krevetės. Įmonė atstovauja prekių ženklams „VIČI“, „ESVA“, „Columbus“ ir „Sovietskije“.

Logistika ir pervežimais užsiima šios įmonės: UAB „Vičiūnai“, OOO „Frost Logistics“ ir OOO „Urklogistika“.

„Vičiūnų“ grupės įmonę kaip ir dauguma kitų gamintojų, vienaip ar kitaip bando ištirti rinką. Įmonė nesinaudoja užsakomais rinkos tyrimais. Rinka analizuojama parodose, kur dalyvauja patys didžiausi šalies gamintojai su visos savo produkcijos pavyzdžiais ir orientacinėmis kainomis. Galima paragauti įvairiausių produktų, kurie pagelbės nustatyti, kaip pakeisti įmonės gaminamus produktus, kad jis atitiktų to regiono gyventojų skonį. Taip pat imami pavyzdžiai, kurie pargabenami į Lietuvą arba Estiją, ir duodami įmonės laboratorijai, kuri ir nustato, kokių ingredientų ir kiek reikia dėti, kad įmonės produkcija maksimaliai būtų panaši į konkurentų. Naujose rinkose, kur žmonės pripratę prie vieno skonio produktų, taip lengviau įtikti pirkėjams. Parodose galima išvysti daug naujų produktų, kurių idėjos gali būti panaudojamos įmonės naujų produktų gamyboje. Nusitaikius į naujas rinkas, reikia būtinai atkreipti dėmesį ir į tai, kokių produktų rinkoje nėra, o mūsų nagrinėjama įmonė gali pasiūlyti. Tokį produktą gamina „Vičiūnai group“.

Importuotojams galima pasiūlyti importuoti įmonės produkciją, kuri priklausomai nuo rinkos poreikių, gali būti pigesnė arba kokybiškesnė už konkurentų. Ryšiai su jais užmezgami ne tik parodose ar darant tyrimą parduotuvėse, bet ir internetu arba susirandant importuotojus kataloguose. Ši įmonė, norėdama kuo labiau išnaudoti savo galimybes, naudojasi pramonės ir prekybos rūmų teikiamomis paslaugomis. Taip pat ji naudojasi Lietuvos atstovybių užsienio šalyse, ambasadų bei konsulatų paslaugomis.

  • Microsoft Word 23 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (3924 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gintarė
  • UAB „Vičiūnų“ grupės įmonės verslo analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
UAB „Vičiūnų“ grupės įmonės verslo analizė. (2016 m.). https://www.mokslobaze.lt/uab-viciunu-grupes-imones-verslo-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 13:18
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo