Užsienio įmonės žinomumo įtaka plėtrai Lietuvoje



Įvadas. Žinomumo didinimo, reklamos ir reklamos kampanijos sampratos mokslinėje literatūroje. Uab „Seriously lt“ žinomumo Lietuvos rinkoje analizė. Uab „Seriously lt“ žinomumo nustatymo tyrimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.
Darbo aktualumas: Įmonė pradedanti veiklą naujoje valstybėje susiduria su daugybe sunkumų. Naujoje valstybėje yra kitokios rinkos taisyklės, kiti konkurentai, mažas žinomumas, taigi norint įsitvirtinti rinkoje reikia labai daug fizinių ir finansinių pastangų. Dirbant šioje įmonėje ir analizuojant jos situaciją buvo buvo pastebėta, kad antrus metus Lietuvoje veikianti įmonė turėjo vos kelis užsakymus iš kitų Lietuvos įmonių. Aiškinantis dėl ko užsakymų skaičius toks mažas buvo iškelta žinomumo svarba įmonės plėtrai Lietuvoje. UAB „Seriously LT“ Lietuvoje naudojo labai mažai reklamos, taigi jų prekės ženklas nėra žinomas ir jie gauna nedaug užsakymų. Norint plėsti veiklą Lietuvoje reikia išsiaiškinti patraukliusius ir reklamos kanalus, kuriais bus pasiekti klientai ir padidinto žinomumo dėka įmonė sulauks daugiau užsakymų.
Darbo problema - Kokias priemones reikia naudoti, kad įmonė Lietuvos rinkoje taptų žinoma ir paklausi?
Darbo tikslas- analizuojant reikalingiausią rinkodaros teorinę medžiagą pateikti žinomumo didinimo būdus iš kurių empyrinio tyrimo metu atrinkti tinkamiausius įmonės plėtrai Lietuvoje.
1. ŽINOMUMO DIDINIMO, REKLAMOS IR REKLAMOS KAMPANIJOS SAMPRATOS MOKSLINĖJE LITERATŪROJE
Vienas pagrindinių reklamos strategijos uždavinių yra prekės ženklo žinomumo didinimas. Nesvarbu kokias prekes ar paslaugas reklamuojame, svarbiausia, kad ta reklama didintų įmonės žinomumą. Norint padidinti žinomumą naudojama reklama, kuri viešinama įvairiais sklaidos būdais. [1]
Reklama – apmokamas neasmeniškos informacijos skleidimas. Anot B. Čereškos reklamą geriausiai apibūdina šie bruožai: už ją yra mokama, žinomas užsakovas ir, visų pirma, atstovauja jo interesus, stengiasi įtikinti pirkėją, yra neasmeninė, vienpusiška, skleidžiama per tarpininkus, ji nėra nešališka, turi būti ryški, emocinga ir pasikartojanti. Reklama apima beveik visas veiklos sritis, o geriausiai pastebima komercinė reklama. Visas reklamos sritis sieja, kad ji skirta tikslinei auditorijai, kurią skatina juos veikti norima kryptimi. Ji būna emocinga – informuojanti, veikianti sąmonę, siekianti įtikinti, apeliuojanti į jausmus, arba racionali – siekianti įrodyti skleidžiamą žinutę pateikdama dalykinę informaciją, tekstus, brėžinius. [3, p. 34-37]
Įmonė norėdama padidinti savo paklausumą supranta, kad vienkartiniai reklamos veiksmai nėra tokie veiksmingi, kaip nuosekli reklamos kampanija, kuri sukeltų vartotojo ar pirkėjo norą pasinaudoti tam tikra preke ar paslauga. Reklamos kampanija pasižymi nuosekliais reklamos veiksmais tam tikrą laiką skleidžiant tam tikrą reklamos idėją. [2, p. 71-72] Norint sutaupyti laiko, pinigų, bei išvengti klaidų reikia planuoti, nes neturint detalių reklamos planų dažnai priimami netinkami sprendimai. Nuo reklamos kampanijos tikslų priklauso rinkodaros plano struktūra, prekės ženklo vaizdavimas reklamoje, laimėjimų įvertinimas ir investicijų grąžos galimybės [4, p. 165-167]
- Microsoft Word 919 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 29 puslapiai (2055 žodžiai)
- Kolegija
- L
-