Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija



Vartotojo elgsena naudingumas. Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija..
Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija. Įvadas. Etapai padedantys suprasti vartotojo elgseną. Vartotojų elgsenos kaitos tendencijos. Demografinės situacijos pokyčiai ir jų įtaka marketingui. Geografinio persiskirstymo įtaka vartotojų elgsenai. Naujųjų technologijų įtaka vartotojų elgsenai. Vartotojo poreikiai. Abejingumo kreivė. Biudžetinis apribojimas. Naudingumas. Vartotojo naudingumo maksimizavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Visose šalies išlaidose vartotojų išlaidos sudaro didžiausią dalį – daugiau kaip 60%. Leisdami savo uždirbtus pinigus vartotojai tampa prekių ir paslaugų rinkos dalyviais, ta rinka yra pinigų, prekių ir išteklių apytakos rinkos ūkyje dalis. Prieš norint būti vartotoju, reikia uždirbti pajamų.
Tikslas: supažindinti su vartotojo elgsena ir naudingumo teorija.
Uždaviniai:
1.Aptarti Lietuvos vartotojų elgsenos kaitos tendencijas.
2.Paaiškinti kas yra biudžetinis apribojimas.
3.Išsiaiškinti kas yra veiksnys, skatinantis ekonomikos vystymąsi
Vartotojo elgsena ir naudingumo teorija. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/vartotojo-elgsena-ir-naudingumo-teorija.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:55