Verslo įmonės vizija, misija, tikslai, vertybės



Verslo įmonės vizija, misija, tikslai, vertybės. Strategija. Strateginis valdymas. Pagrindinės sąvokos. Ko norime pasiekti? Kuo norime būti? Misija. Kas esame? Ką darome? Kokia turi būti misija. Misijos sudedamosios dalys. Reikšmė misijos bei vizijos. Tikslai. Tikslo elementai. Vertybės . Teva. Literatūros sąrašas.
Strategija Strateginis valdymas Pagrindinės sąvokos Ko norime pasiekti? kuo norime būti? Kas esame? Ką darome? Kokia turi būti misija Misijos sudedamosios dalys Reikšmė misijos Tikslai Tikslo elementai Vertybės.
Strategijos formulavimas – vizijos ir misijos kūrimas, išorinių galimybių ir grėsmių, vidinių įmonės aplinkybių ir stiprybių nustatymas, ilgalaikių tikslų nustatymas, alternatyvių strategijų kūrimas ir atitinkamos strategijos, kuri bus įgyvendinama, parinkimas.
Vizija (angl. vision) – įmonės siekiama pozicija ateityje. Misija (angl. mission) – apibrėžia įmonės egzistavimo tikslą, kuris ją isšskiria iš kitų įmonių.
Įmonės vizija yra atspirties įmonės veiklos taškas. Atskleidžiantis įmonės siekius.
Įmonės misija parodo jos egzistavimo tikslą ir priežastį. Misija nurodo fundamentalų ir unikalų įmonės tikslą, kuris išskiria ją nuo kitų įmonių, apibūdina įmonės veiklos sritį, kokį produktą ji gamina ar teikia paslaugą.
Padeda suvokti dabartinius įmonės siekius. Misijos formuluotė turi būti pakankamai plati, kad suderintų visų interesų grupių keliamus reikalavimus.
Tikslinga darbo kryptis Išryškinami veiklos prioritetai. Užtikrina visuomenės paramą. Kuriamas teigiamas įvaizdis visuomenėje. Darbuotojų pastangos nukreipiamos viena linkme. Padeda suvienodinti įmonės darbuotojų, vadovų požiūrius. Kuriame bendra įmonės atmosfera. Informuojama apie įmonės aukščiausius tikslus.