AB „Rokiškio Sūris“ rinkodaros veiklos analizės pristatymas



Šiaulių valstybinės kolegijos. Apie bendrovę. Rinkodaros mikro aplinkos. Rinkodaros makro aplinkos. Produktų asortimentas ir prekių ženklai. AB „Rokiškio sūris“ rinkodaros situacijos jos gerinimo būdų apklauosos analizė. AB „Rokiškio sūris“ rinkodaros situacijos tyrimo analizė. Išvados. Rekomendacijos. Šaltiniai.
AB „Rokiškio Sūris“ rinkodaros veiklos analyzė Darbo vadovė Ž. Kavaliauskienė Šiauliai 2021.
Politinė ir teisinė. Nestabilios valstybinio reguliavimo priemonės pieno ūkyje. Pieno ūkių, pagrįstų šeimos darbu, kūrimosi procesas buvo ir yra pernelyg lėtas. Nuoseklios valstybės politikos šio sektoriaus plėtojimui nebuvimas, dažnas paramos sąlygų ir dydžių keitimasis, koncentravimasis į pieno kainas, o ne į investicijų rėmimą neigiamai paveikė ūkio plėtrai ir veterinarinių-sanitarinių sąlygų gerinimui. Ekonominė. AB „Rokiškio sūris“ veiklą veikia sparčiai auganti žaliavos kaina, nedidelė Lietuvos gyventojų perkamoji galia, Subsidijų iš ES mažėjimas eksportui į kitas šalis, Lietuviškų prekės ženklų nepripažinimas Europos Sąjungos rinkoje (dėl to sunku patekti į mažmeninę prekybą). Konkurencinė. Didelis pieno tiekėjų skaičius didina pieno kokybės tyrimų ir pieno surinkimo ir apskaitos kaštus. Be to, smulkūs pieno ūkiai neužtikrina pakankamos ir stabilios žaliavos kokybės, apsunkina investicijas į pieno ūkius.
Produktų asortimentas ir prekių ženklai.
AB „Rokiškio Sūris“ veikia dviem segmentais: šviežiais pieno ir sūrio produktais. Kai kurie jų produktai yra kietasis sūris, pusiau kietasis sūris, sviestas, pieno grietinėlė, rūgpienis, jogurtas varškė ir varškės sūris.
AB „Rokiškio sūris“ rinkodaros situacijos jos gerinimo būdų apklauosos analizė.
AB „Rokiškio sūris“ rinkodaros situacijos tyrimo analizė.
Apklausa iš viso 24 respondentai, iš kurių: 87,5% (21 Fiziniai asmenys ) 12,5% ( 3 Juridiniai asmenys). Pagal lyti pasiskirstė po lygiai 50/50% 12 moterų ir 12 vyrų. 50% (12 asmenų sudarė nuo 18 iki 25 metų amžiaus), 37,5% (9 asmenys sudarė nuo 30 iki 40 metų respondentai), 12,5% ( 3 asmenys sudarė nuo 40 iki 50 metų respondentai). 33,3% ( 8 asmenys buvo vidurinio išsilavinimo), 25% ( 6 asmenys buvo turintis profesinę klasifikacija), 20,8% ( 5 asmenys buvo turintis bakalauro laipsnį), 20,8% (5 asmenys buvo turintis magistro laipsnį). 4,2% (1 asmuo buvo moskleivis), 25% ( 6 asmenys buvo studentai), 70,8% ( 17 asmenų buvo dirbantys). 87,5% ( 21 asmenys buvo žinantys AB „Rokiškio sūris“ produkcija ir 12,5% ( 3 asmenys buvo nežinantys AB „Rokiškio sūris“ produkcijos.
- MS PowerPoint 522 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 20 puslapių (1001 žodžiai)
- Kolegija
- Evaldas
-