COVID-19 poveikis muzikos ir kino industrijai



COVID – 19 poveikis muzikos, kino industrijai. Muzikos industrija. Verslo modelis. Koronaviruso poveikis muzikos industrijai. Kokių veiksmų ėmėsi muzikos industrija? CCOVID-19 poveikis kino industijai. COVID-19 poveikis kino industrijai. Kokių veiksmų ėmėsi kino industrija? Žmogus-voras Nėra kelio atgal.
Muzikos industrija smarkiai nukentėjo nuo koronaviruso, o pajamos iš gyvų pasirodymų buvo didžiausia auka. Apskaičiuota, kad šešių mėnesių sustabdymas pramonei kainuos daugiau nei 10 mlrd.
Pasaulinės muzikos pramonės vertė viršija 50 milijardų dolerių, o jos pajamos ateina is dvejų pagrindinių šaltinių: Pirmoji: gyva muzika, sudaro daugiau nei 50 % visų pajamų ir daugiausia gaunama parduodant bilietus į gyvus pasirodymus. Antroji: įrašyta muzika, apjungia pajamas iš srautinio perdavimo, skaitmeninių atsisiuntimų, fizinio pardavimo ir sinchronizavimo (filmų, žaidimų, televizijos ir reklamos muzikos licencijavimo).
Po pandemijos fiziniai pardavimai, kurie sudaro ketvirtadalį muzikos įrašų pajamų, sumažėjo maždaug trečdaliu. Įrodymai taip pat rodo, kad žmonių muzikos klausymasis keitėsi dėl koronaviruso. Kasdieniai įpročiai atspindėjo vartojimą savaitgaliais, o „relaxing“ žanras pradėjo sparčiai populiarėti.
Maždaug ketvirtadalis žiniasklaidos pirkėjų ir „brendų“ pristabdė visą reklamą pirmajam 2020 m. pusmečiui, o dar 46 % sumažino išlaidas. Daug atlikėjų atidėjo savo leidimus, kadangi dauguma koncertų ir renginių buvo atšaukti. Reaguodama į tiesioginį spaudimą, muzikos industrija ėmėsi veiksmų COVID 19 poveikiui sušvelninti.
Muzikantai kreipėsi tiesiai į gerbėjus iš savo namų, naudojant tokias paslaugas kaip „Twitch“, „Instagram TV“ ir kt. Įvairios platformos taip pat įgalino naujus pajamų gavimo metodus, įskaitant narystes atlikėjų kanaluose, suteikiančius išankstinę arba išskirtinę prieigą prie turinio ir virtualius susibūrimus. Atsirado ir novatoriškumas: „Fortnite“ surengė tiesioginio repo koncertą, kuris pritraukė beveik 30 milijonų tiesioginių žiūrovų.