Didaktika


Didaktikos principai. Bendrieji didaktikos principai. Didaktikos bruozai. Savokinis integravimas. Lietuviu kalbos didaktika konspektai. Bendrieji ir didaktikos principai. Lavinti sąvokinį mąstymą. Sammons efektyvios mokyklos bruožai. Didaktikos mokymo metodai. Pradinukas scenarijai.

Pradinė mokykla ,jos bruožai. Specifiniai pradinės mokyklos tikslai. Pradinukas turi. Pradinės mokyklos ugdymo kryptis. Efektyvios mokyklos bruožai. Efektyvių mokyklų bruožai. Efektyvios mokyklos reforma vyksta gana lėtai. Sammons ( šios lentelės autorius). Moksleivių saviraiška mokykloje. Mokymo programos. Mokymo turinį atskleidžiantys dokumentai. Programų modifikavimo ir adaptavimo bendrieji principai. Drausmės palaikymo problemos ir galimybės. Didaktika – mokymo ir mokymosi mokslas. Palankaus mikroklimato pamokoje laikymasis. Mokymo proceso samprata. Mokymo ir mokymosi tikslai. Mokymo turinys. Vadovėliai. Mokymo metodai ir būdai. Mokymo organizavimo formos. Kitos mokymo formos. Tikrinimo principai. Teigiamo požiūrio į mokymąsi ugdymas. Gabių vaikų ugdymas. Mokymas maža komplektinėje mokykloje.

Pradinė mokykla švietimo sistemoje yra pradinė( pirmoji) grandis. Švietimo įstatymo pakeitimo įstatyme sakoma, kad pradinio ugdymo paskirtis yra suteikti.

Asmeniui * dorinės ( sąžiningumas, pasisveikinimas, tvarkingumas) ir* socialinės brandos pradmenys,* kultūros,* etninius pagrindus, * elementarų raštingumą, padėti jam pasirengti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą.

Socialinė branda tai vaikų nemokėjimas sustaip yra nurodyta įstatyme. Aišku, kai kurie tėvai atveda į mokyklą metų vaiką ir jeigu jį priima tai jis ir mokosi. Pradinis ugdymas anksčiau gali būti teikiamas tėvų prašymu metų pradinio ugdymo programą vykdo mokyklos – darželiai. Pradinį ir tolesnį mokymą vykdo pradinės, pagrindinės, vidurinės mokyklos.

Pradinis išsilavinimas įgyjamas , baigus pradinio ugdymo programą. Pradinėms klasėms skirta programa nurodo, kad pagrindinės mokyklos tiksl šis tikslas grindžiamas svarbiausiu demokratinės visuomenės principu-asmenybės laisve ir atsakomybe. Remiantiemocijų ie pažinimo sričių plėtimas( ugdyti savitvardą, kylantį pavydo jausmą, žmonės nemoka p. Atskirų dalykų mokymosi pagrindų kūrimas, jų stiprinimas ir tęsimas( dalykų integravimas – pasirenkama viena tema ir pereinama per visuįsisavinti individualaus ir kolektyvinio darbo metodus ( vaikas turi mokėti dirbti ir individualų ir kolektyvinius darbus).

Norėti stebėti ir tyrinėti. Suvokti tikrovę , prie jos taikytis ir kiek nuo jos priklauso ją keisti. Mokymosi motyvacijos praugdyti sąvokinį mąstymą , suvokimą,dėmesį, atmintį kalbą( visus psichinius pradinėi mokyklai keliamus tikslus įgyvendinti turėtų padėti mok mokymo turinio skirstymas į dalykus – sąlygiškas,tik padedantis susivokti tam tikrų žinių gebėjimų , įgūdžių ir vertybių struktūroje ir sistemoje mokant vaiką reikia siekti pateikti jam visybišką žmogaus ir kultūros vaizdą, tai yra atskirų struktūrų žinias, kuo natūraliau priimant jos dorovines pilietines ir kitas nuostatas. Tai padėtų vaikui apčiuopti visumos ryšius , skatinti jį šią visumą analizuoti , suvokti faktų ir reiškinių santykį su aplinka, juos luginti , daryti išvadas, apibendrinti. Tokiu būdu vaikas mokytųsi mastyti ir jausti. Taip atsiranda mokymo dalykų integravimo arba mokymo sistemos elementų suderinimo problema. Labai svarbus kiekvieno dalyko vidinis integravimas: atskiri reiškiniai , požymiai, sritys turi nuo totalitarinės – grįstos griežta kontrole ir admonistravimu prie savivaldžios , save reguliuojančios sistemos.

  • Microsoft Word 60 KB
  • 2011 m.
  • 32 puslapiai (10595 žodžiai)
  • Universitetas
  • Didaktika
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Didaktika. (2011 m.). https://www.mokslobaze.lt/didaktika.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 17:27
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo