Iki rinkodarinės veiklos analizė



Pagrindinis rinkodaros tikslas – vartotojų poreikių patenkinimas. Tenkindama šiuos poreikius, įmonė priima sprendimus, susijusius su preke, jos kaina, pateikimu pirkėjui ir rėmimu.
UAB „Palink“ atstovaudama “IKI” prekybos tinklą egzistuoja konkurencinėje aplinkoje, todėl savo rinkodarinę veiklą organizuoja ypač atsakingai. Norėdama sėkmingai klestėti, “IKI” pateikia vartotojams tokių prekių, kurios tenkintų jų poreikius, skatina prekybą.
Kada įmonėje yra atliekama rinkodaros veiklos analizė, ši parodo, kokia dabartinė organizacijos padėtis. Ji leidžia organizacijai daryti tolimesnę veiklos prognozę. Tai itin svarbu “IKI” tinklui, kai reikalinga įvertinti įmonės jau padarytus sprendimus, sugebėti išskirti privalumus ir trūkumus bei pavojus.
Tyrimo objektas: UAB “Palink” IKI prekybos tinklas
Tyrimo tikslas: Ištirti IKI prekybos tinklo veiklą ir sudaryti rinkodaros analizę.
Tyrimo uždaviniai:
1.Išanalizuoti IKI prekybos tinklo rinkodaros veiklą.
2.Sudaryti įmonės SSGG analizę.
3.Nustatyti vidinius ir išorinius veiksnius
4.Apžvelgti maisto pramonės rinką.
5.Atlikti konkurentų analizę.
6.Pateikti šio darbo išvadas.
- Microsoft Word 28 KB
- 2013 m.
- 13 puslapių (2204 žodžiai)
- Universitetas
- Evelina
-