Įmonės konkurencingumo didinimas rinkodaros priemonėmis



Įvadas. Konkurencingumo didinimo rinkodaros priemonėmis teoriniai aspektai. Konkurencijos ir konkurencingumo sampratos. Konkurentų analizė ir jos svarba. Konkurencingumo vertinimo metodika. Įmonės rinkodaros aplinkos įtaka konkurencingumui. „x“ įmonės konkurencingumo analizė. Medicinos turizmo paslaugų aplinkos analizė. “X“ įmonės veiklos apžvalga. „X“ įmonės SSGG analizė. “X“ įmonės konkurentų analizė. „x“ įmonės konkurencingumo didinimo galimybių vertinimas. „X“ įmonės naudojamų rinkodaros priemonių įtakos konkurencingumui tyrimas. „X“ įmonės konkurencingumo didinimo galimybės. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai. Priedas. Konkurencingumo vertinimo metodikų palyginimas. Priedas. Konkurencingumo vertinimo aspektai pagal autorių nagrinėtas sritis. Priedas. Lietuvos medicinos sektoriaus esamos infrastruktūros apžvalga. Priedas. Anketa. „X“ įmonės konkurencingumo didinimo galimybės.
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės konkurencingumo didinimo galimybes rinkodaros priemonėmis. Darbe naudojami metodai: metodinės ir mokomosios priemonės, mokslinės literatūros analizė, įvairių įmonės duomenų šaltinių rinkimas, sisteminimas, anketinė apklausa, gautų rezultatų analizė, apibendrinimas ir interpretavimas.
Pirmoje teorinėje darbo dalyje atliekamas konkurencingumo didinimo rinkodaros priemonėmis teorinių aspektų nagrinėjimas. Antroje dalyje atliekama Trečioje dalyje nagrinėjamos „X“ įmonės naudojamos rinkodaros priemonės bei jų įtaka konkurencingumui bei įvertinama, kokios galimybės yra padidinti nagrinėtos „X“ įmonės konkurencingumą.
Išanalizavus „X“ įmonės konkurencingumo priemones, išsiaiškinus jų efektyvumą bei įtaką įmonės veiklai, daromos išvados ir pateikiamos rekomendacijos, naudingos ne tik nagrinėjamos įmonės, bet ir kitų įmonių veiklos tobulinimui.
The first part of the work is focused on theory of increasing competitiveness by marketing means and analysis of the information. The second part includes the competitiveness analysis of the company “X”. In the third part, the marketing methods used by the company “X” and their effects are analyzed, as well as the opportunities to increase competitiveness are discussed.
After the analysis of the marketing methods, their effectiveness and influence on the company “X”, conclusions are made and recommendations are provided, that are not only beneficial to the company in question, but as well may be used to improve other businesses.
Temos aktualumas. Iš konkurencijos termino galima išvesti daugelį įvairių koncepcijų ir modelių, kurie yra pagrįsti gebėjimu konkuruoti, tai yra gebėjimu suvokti produktą kaip geresnę alternatyvą, negu ta, kurią siūlo konkuruojančios įmonės.
Pagrindinis veiksnys, nustatantis rinkos kainas, yra konkurencija. Vartotojų konkurencija didina prekės kainą, o gamintojų, atvirkščiai, ją mažina. Neatsitiktinai ji vadinama rinkos ekonomikos varikliu, nes konkurencija yra efektyvios rinkos pagrindas.
Konkurencinis pranašumas yra tai, į ką nukreiptos visos (konkuruojančios) verslo strategijos. Konkurencinį pranašumą gali suteikti daugelis veiksnių: tai gali būti efektyvesnė gamyba, turimi patentai, efektyvi reklama, optimali vadyba ir puikus santykiai su klientais.
Darbo problema: išsiaiškinti ar svarbu būti konkurencingai ir ar leidžia padidinti efektyvias rinkodaros priemones konkurencingume.
Darbo tikslas – išanalizuoti „X“ įmonės konkurencingumo didinimo galimybes rinkodaros priemonėmis.
Darbe naudojami metodai: metodinės ir mokomosios priemonės, mokslinės literatūros analizė, įvairių „X“ įmonės duomenų šaltinių rinkimas, sisteminimas, anketinė apklausa, gautų rezultatų analizė, apibendrinimas ir interpretavimas.
Darbo struktūra. Baigiamasis darbas susideda iš trijų dalių. Pirmoje teorinėje darbo dalyje atliekamas konkurencingumo didinimo rinkodaros priemonėmis teorinių aspektų nagrinėjimas, t.y. analizuojamos konkurencijos ir konkurencingumo sampratos, konkurentu analizės pagrindiniai etapai ir jos svarba,įmonės rinkodaros aplinkos įtaka, veikla, konkurencingumas ir pateikiamos rinkodaros priemonės, didinanačias konkurencingumą. Antroje dalyje atliekama „X“ įmonės konkurencingimo analizė t.y. pateikiama „X“ įmonės veiklos apžvalga, išanalizuojama „X“ įmonės SSGG analizė taip pat „X“ konkurentų analizė ir „X“ įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Trečiojoje dalyje nagrinėjamos „X“ įmonės naudojamos rinkodaros priemonės bei jų įtaka konkurencingumui bei įvertinama, kokios galimybės yra padidinti nagrinėtos „X“ įmonės konkurencingumą.
Darbo praktinė nauda. Išanalizavus „X“ įmonės konkurencingumo didinimo priemones, išsiaiškinus jų efektyvumą bei įtaką įmonės veiklai, daromos išvados ir pateikiamos rekomendacijos, naudingos ne tik nagrinėjamos įmonės, bet ir kitų įmonių veiklos tobulinimui.
- Microsoft Word 218 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 56 puslapiai (13046 žodžiai)
- Kolegija
- Aušra
-