Internetinės reklamos poveikis skaidrės



Tyrimo uždaviniai: 1. Apžvelgti internetinė reklamos sampratą; 2. Atskleisti internetinės reklamos savybes ir būdus; 3. Ištirti internetinės reklamos poveikį interneto naudotojams.
4. Greitumas. Reklaminis skelbimas ar žinios apie naują prekę ar paslaugą internete gali atsirasti tučtuojau. Elektroninių parduotuvių svetainėse tuoj pat galima užsisakyti norimą prekę ar paslaugą. 5. Atsiskaitymo paprastumas. Internetu atliekami ir finansiniai atsiskaitymai. 6. Informacijos talpumas. Internetas – neaprėpiama erdvė.
Tyrimo rezultatai atskleidė, kad internetinė reklama su tikslingai parinktais naujų produktų paveikslėliais skatina pirkti naujus gaminius, jie kelia vartotojų susidomėjimą. Per daug didelis internetinės reklamos kiekis erzina interneto vartotojus, ypač ieškant tam tikros informacijos. Tam tikrose svetainėse pateikiami žalingos reklamos paveikslėliai ypač jaunus žmones skatina tos produktus pirkti. (alkoholis, cigaretės ir pan.). Taip pat didelis internetinės reklamos kiekis, kartais net trukdo apsilankyti tam tikrose svetainėse.
Internetas – neaprėpiama erdvė. Reklamos davėjas gali pateikti itin išsamią informaciją apie prekę, paslaugą, idėją. Internetas yra palyginti pigi reklamos priemonė, nes išvengiama paskirstymo sąnaudų, papildomų išlaidų už pakartotines reklamos transliacijas. Užtenka sukurti reklamos idėją, ją vizualiai įgyvendinti ir įvesti į kompiuterių tinklus. Atlikus tyrimą, paaiškėjo, kad dauguma asmenų internetu naudojasi kiekvieną dieną. Bei dauguma apklaustųjų teigė, kad internetinė reklama juos suerzina. Taip pat jie daug dėmesio skiria i reklamos išvaizdą.
- MS PowerPoint 103 KB
- 2014 m.
- 20 puslapių (880 žodžiai)
- Kolegija
- Kristina
-