Jūrinės plaukiojimo praktikos ataskaita



Įvadas. Samprata apie laivą, jo sandarą ir įrangą. Konteinerių vežimo laivas suderoog. Vairavimo įranga. Pavairavimo įrenginiai. Gelbėjimo įranga. Gelbėjimo plaustai. Individualios gelbėjimo priemonės. Švartavimo įranga. Laivo stovumas. Laivo antstatų ir nepraleidžiamų pertvarų išdėstymas. Laivo sistemos. Inertinių dujų sistema. Balastinė, diferentavimo, krenavimo sistema. Buitinio vandens sistema. Nutekamųjų vandenų sistemos. Vėdinimo, šildymo, kondicionavimo sistemos. Laivo korpuso, denių, antstatų priežiūra. Kova už laivo gyvybingumą. Priešgaisrinis inventorius, stacionarinės gaisro gesinimo sistemos ir jų išdėstymas laive. Priešgaisrinės sistemos. Laivo valdymas ir laivavedybos pagrindai. Ecdis. Tmh jūrlapiai. Laivo vietos nustatymas pagal tris pelengus. Laivo vietos nustatymas pagal du pelengus. Laivo vietos nustatymas pagal pelengą ir atstumą. Vietos nustatymas pagal du atstumus. Jūrinio budėjimų organizavimas. Budėjimas laivui stovint uoste. Laivo švartavimas. Laivo manevrinės savybės. Komandos vairininkui lietuvių, anglų ir rusų kalba. Sutrumpinimai. Literatūra.
Formuoti kompetencijos standartų praktinį pagrindą pagal VII/2 reglamentą ir atitinkamus STCW kodekso skyrius, kuriuose nurodyti navigacinio budėjimo principai;
Konteinerių vežimo laivas Suderoog buvo pastatytas 2005 metais spalio menesį Kinijoe WEIHAI SHIPYARD laivo statykloje. Registracijos uostas Gibraltar ir eina su Britanijos vėliava. Laivo operatorius ir savininkas – BRIESE SCHIFFAHRTS GMBH & CO. KG.
Suderoog tai konteinerių vežimo laivas 100 A5 E3 Container ship klasifikacijos. Laivo ilgis 165.35 m., plotis 25 m., aukštis 47.10 m. Laivo fresh water dedveitas 16939 t. ir fresh water grimzlė 9.90 m., bendras konteinerių skaičius – 1304 TEU , Reefers 258 TEU (126 TEU triumose).
Laivo tiltelyje yra šturvalas, telegrafas ir autopilotas. Prie autopiloto yra tumbleris kuriuo galyma perjungti valdyma iš automatinio į rankini, taip pat į pultus kurie randasi and D/B ir K/B sparnų. Sparnuose yra telegrafas, šturvalas, bow truster valdymas ir VHF. Laivas valdomas su autopilotų SPERRY MARINE NAVIPILOT AD II, šturvalų naudojasi tik kai vyksta iejimas ir išejimas iš uosto, kanaluose ir sunkiom situaciom.
Konteinervežije Suderoog yra viena laisvai numetama uždaro tipo gelbėjimo valtis. Uždaro tipo valtis turi oro dėžes, kurios tenkina laivo neskestamumo sąlygas, jei į valties vidų patenka vanduo. Aplink kiekvieną valtį yra apjuostas lynas, kuris yra pritvirtinamas vienodais atstumais, kad už jį galima būtų užsikabinti esant vandenyje. Kiekviena valtis turi po du akumuliatorius, kuriuos galima naudoti atskirai arba kartu (yra mygtukas, kuri pasukant pasirenki norimą režimą), esant šaltiems orams reikia naudoti abu iškarto. Gelbėjimosi valtys naudoja dyzelinį variklį, kuris, esant minusiniai temperatūrai, turi užsivesti ne ilgiau kaip per 2 min. Variklis išvysta apie 6 mazgų greitį. Valtyje yra vanduo, 3l ant žmogaus, PITATELJNYJ RACION, SNASTI DLIA LOVLI RYBY I SOBIRATELJ VODY.Valčio matmenys:20 žmonių, ilgis - 6m, plotis – 2,6m, aukštis – 1,3m.
Konteinervežis Suderoognturi 20 vienetais firmos VIKING gamybos plaustais, iš kuriu du gali patalpinti po 20 žmonių, o vienas 6 žmogus. Plaustai yra saugomi baltuose kapsulėse ant specialių stovų, prie kurių yra tvirtai prikabinti ir taip pat du plaustai yra aprūpinti hidrostatais, dėl kurių laivui skęstant, plaustas išnyra iš daugiau kaip 4 m. gilumos. Šitie plaustai yra pripučiamieji. Jų pagrindas sudarytas iš dviejų kamerų. Vienai kamerai prakiurus, kita išlaiko plaustą vandens paviršiuje. Prie plausto dugno tvirtinami balionėliai su angliarūgštės dujomis, kurios, patraukus paleidžiamąjį lyną, išpučia plaustą. Jei plaustai leidžia dujas, jas pripildyti galima rankiniu būdu. Iš tento išorinės pusės yra prisiūtos kišenės, kurios surenka lietaus vandenį. Plaustai apatinėje dalyje iš kiekvieno šono turi balastinės vandens prisipildančias kišenės, kurios sumažina dreifą nuo vėjo, taip pat prilaiko plau stą nuo apsivertimo. Viršutinėje tento dalyje iš išorinės pusės yra lemputė, kuri padeda plaustą atrasti nakties metų. Lemputė maitinama elemento, kuris tiekia srovę, kai į jį patenka jūros vanduo. Bet kokiu atveju elementai turi būti tokie, kad šviestų ne mažiau 12 valandų.
- Microsoft Word 13038 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 46 puslapiai (3882 žodžiai)
- Universitetas
- Kovisnkij
-