Kavinės steigimas - Verslo planas



Verslo apibūdinimas. Verslo plano santrauka. Verslo idėja. Kavinės misija. Kavinės tikslas. Rinkos analizė. Pirkėjas. Rinkos dydis ir vieta. Konkurencija. Įmonės pranašumas, silpnosios pusės. Galimi rizikos veiksniai. Gamybos planavimas. Tiekėjai. Įrengimai, patalpos. Personalas. Marketingas ir realizacija. Marketingo palanas. Kainos nustatymas. Reklama. Pardavimų strategija. Mokymas ir aptarnavimas. Organizacijos planas. Darbuotojai, jų pareigos. Darbo užmokestis. Finansų planavimas. Įmonės steigimo išlaidos. Lėšų šaltiniai. Planuojamos sąnaudos, pajamos. Projekto atsipirktimo išlaidos. Išvados.
Aš steigiu uždarąją akcinę bendrovę –kavinę „Miesto pica”, Širvintų miesto centre –Igno Šeiniaus gatvėje 12. Ši vieta labai patogi susisiekimo ir strateginių taškų atžvilgiu. Šalia yra autobusų stotis, dvi mokyklos ir savivaldybė. Be to žmonėms, dirbantiems šalia esančiose parduotuvėse, savivaldybėje ir kitose įmonėse bus labai patogu užeiti pietų ir atsipalaiduoti po darbo. Ši kavinė bus orientuota į picas išsinešimui, bet taip pat bus galima pavalgyti, bei pasimėgauti skania kava ar kitais gėrimais kavinės viduje.
Mano verslo idėja yra susijusi su maisto pramone, kuri taptų viena iš pačių geriausių įmonių šioje srityje ir atneštų didelį pelną. Manau, kad maitinimo paslaugos šiuo metu yra populiarios, svarbios bei būtinos. Gyvenimo lygis sparčiai auga, žinoma keičiasi ir žmonių įpročiai, kurie vis dažniau valgo ne namie. Dėl laiko trūkumo šiuolaikiniame pasaulyje žmonės mėgsta greitą, bet sveiką maistą. Įdėmiai ištyrusi rinką, pastebėjau, kad šioje nišoje vis dar trūksta kokybės ir asortimento įvairovės, tad šiuos konceptus aš ketinu pasiūlyti „Miesto pica“ svečiams. Be to, esant strategiškai patogioje vietoje ir teikiant aukščiausios kokybės paslaugas aš galėsiu pritraukti daugelio žmonių dėmesį ir tuo pačiu pelningai dirbti.
Pasiekti maksimalų pelną iš kurio galima būtų galima kaupti kapitalą verslo plėtrai;
Kadangi gyvename skubančiame pasaulyje, žmonės neturi laiko gaminti. Kavinė-picerija „Miesto pica“ orientuosis į pirkėjus, kurie turi vidutines ir aukštesnes pajamas. Tačiau bus įdiegta lojalumo programa, bei atsikras picų meniu moksleiviams, kurie pietų pertraukų metu ir po pamokų galės užsukti pas mus pavalgyti.
Nuolatinę verslo sėkmę lemia tiekėjai, galintys pasiūlyti prekių, patinkančių klientams ir galinčių konkuruoti savo žema kaina ir aukšta kokybe. Ypač svarbu palaikyti ryšius su įvairiais tiekėjais, taip pat reikia ieškoti būdų kaip užtikrinti prekių atsargų nuolatinį atnaujinimą ir patrauklumą klientams.
Kavinė-picerija „Miesto pica“ įsikurs nuomotose patalpose. Pagal nuomos sutartį, už patalpas reikia mokėti kas mėnesį po 300 Eurų. Per metus gaunasi 3600 Eurų. Bendras picerijos patalpų plotas 60m2, iš jų 25m2 - tarnybinės patalpos. Į kavinę – piceriją yra 2 įėjimai: pagrindinis ir tarnybinis. Svečių salėje yra 6 keturviečiai staliukai ir 3 dviviečiai staliukai. Tokiu būdų, vienu metų kavinė-picerija „Miesto pica“ gali aptarnauti iki 30 žmonių. Modernaus dizaino, lengvai eksploatuojamos, ekonomiškus saugius įrenginius siūlo įvairių šalių technologinę įrangą gaminančios įmonės. Jų gaminiai atitinka visus sanitarijos ir higienos reikalavimus. Įsigijus tokius įrenginius, kavinė-picerija „Miesto pica“ sukurs geras darbo sąlygas šią įrangą aptarnaujantiems darbuotojams. Įdiegus naujas technologijas virtuvėje sumažės sunkaus fizinio darbo.
Mano kuriamos maitinimo įmonės pagrindinis tikslas – siekti pelno didinant apyvartą, įsitvirtini rinkoje ir užimti kuo didesnę rinkos dalį. Tai pasiekti man padės koncentruoto marketingo strategija. Aš pasirinkau būtent šią strategiją, nes mano įmonė yra maža, tačiau orientuota labiau į vidutines, bei didesnes pajamas turinčius miesto gyventojus ir moksleivius. Sutelkus visas pastangas tik į vieną tikslinę rinką, mano įmonė galės maksimaliai išsiaiškinti ir patenkinti vartotojų poreikius ir norus. Nors ši strategija yra gana pavojinga, esu įsitikinusi, kad ir veiklos pradžioje galėsiu pritraukti segmento dėmesį į kurį esu orientuota. Laikui bėgant, kai įmonė geriau įsitvirtins rinkoje, aš ketinu praplėsti tikslinę rinką ir stengsiuos patenkinti specifinius to segmento poreikius.
- Microsoft Word 296 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 20 puslapių (2807 žodžiai)
- Universitetas
- Akvile
-