Laivo „ Tanja rickmers“ reiso kuro išlaidų įvertinimas



Įvadas. Teorinė dalis. Klaipėdos uostas. Rygos uostas. Sankt Peterburgas. Praktinė dalis. Laivo aprašymas. Kuro išlaidų skaičiavimas. Maršrutas Klaipėda-Ryga. Maršrutas Ryga – Sankt Peterburgas. Maršrutas Sankt Peterburgas – Klaipėda. Išlaidų analizė. Išvados. Literatūra.
Darbo aktualumas - Jūrų transportas laikomas viena iš saugiausių bei labiausiai paplitusių transportavimo rūšių. Šiandien pervežimai jūra aptarnauja apie 80% tarptautinės prekybos. Konteineriniai pervežimai pasaulyje kasmet auga apie 10 proc. Toks augimas suprantamas, nes prekių gabenimas konteineriais yra akivaizdžiai patraulkiasnis lyginant su tradiciniu transportavimu.
Darbo tikslas - įvertinti laivo „TANJA" maršruto: Klaipėda - Ryga - Sankt Peterburgas kuro sąnaudas.
Darbo objektai - Maršruto Klaipėda – Ryga – Sankt Peterburgas – Klaipėda kuro sąnaudas.
Teorinė dalis - laivybos, kuriai priklauso Jūsų pasirinktas laivas apibūdinimas, pasirinktų uostų ekonominė analizė - bendra krova statistika už 5 metus, pasirinkto laivo tipo gabenamų krovinių analizė, krovinių aprašymas, pateikti atvaizduotą paveiksluose.
Praktinė dalis - apskaičiuoti reikalingas kuro sąnaudas, modeliuojant ne mažiau 3-is įvairius laivo maršrutus.
Pagal šiuos duomenis mes galime pastebėti, jog bendra krova pradėjo didėti nuo 2013 metų. Galima pastebėti jog 2017 metais bendra krova siekia 43,17 mln. t., tai 9.75 mln. t., daugiau negu 2013 metais. Klaipedos uostas sėkmingai plečiasi ir kasmet vis daugiau aptarnauja laivų.
Pagal šiuos duomenis mes galime pastebėti, jog konteinerių krovinių krovą sumažėjo 2015 metais, dėl tam tikrų politinių priežasčių,bet 2016 ir 2017 metais krova vėl pradėjo augti ir pasieke 472 tūkst. TEU ribą.
Rygos uostas arba Rygos laisvasis uostas – Latvijos uostas prie Baltijos jūros, išsidėstęs prie Rygos įlankos ties Dauguvos žiotimis. Veikia apskritus metus. Laisvojo uosto terminalų krovos pajėgumai yra 63,2 mln. t. per metus. Iki 80% Rygos laisvojo uosto krovos sudaro tranzitiniai kroviniai, siunčiami į NVS šalis arba gaunami iš jų. Rygos laisvojoje pakrantėje yra 35 krovos kompanijų ir 30 laivų agentavimo kompanijų. Pagrindiniai kroviniai Rygos laisvojoje pakrantėje - konteineriai, įvairūs metalai, mediena, anglis, mineralinės trąšos, cheminiai kroviniai ir naftos produktai.
Pagal šiuos duomenis mes galime pastebėti, jog bendra krova ženkliai sumažėjo nuo 2014 metų, beveik 7,3 mln.t. buvo prarasta atejus 2017 metams. Galima pastebėti jog 2014 metais bendra krova siekia 41,08 mln. t., šiuo laiku – tai geriausias krovos rezultatas Rygos uoste. Šiam momentui, Klaipėda lenkia Rygą pagal bendrą krovą.
- Microsoft Word 1137 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 18 puslapių (2176 žodžiai)
- Kolegija
- Artūras
-