Lauko pedagogikos ir R. Šteinerio (Valdorfo) pedagoginių sistemų palyginimas



Lauko pedagogikos ir R. Šteinerio (Valdorfo) pedagoginių sistemų palyginimas. Ugdymo teorija (kryptis, srovėLauko pedagogika. R. Šteinerio (valdorfo) pedagoginė sistema. Ugdymo principų ir tikslų specifika. Apibendrinimas. Pedagogo vaidmuo ir kompetencijos. Apibendrinimas. Vaiko ir vaikystės samprata.
Būtinos pedagogo savybės dirbant lauko darželyje - atsakomybė, darbštumas ir iniciatyva, motyvacija.
Valdorfo pedagoginės sistemos pedagogai vadovaujasi filosofine samprata ir yra baigę Valdorfo pedagogikos kursus.
Glaudus pedagogų, mokinių ir tėvų bendradarbiavimas – vienas esminių Valdorfo mokyklos bruožų.
Pedagogas vaikui vadovauja pavyzdžiu – pamėgdžioja, klausosi, visais pojūčiais sugeria į save aplinką.
Lyginant LAUKO PEDAGOGIKOS ir VALDORFO (ŠTEINERIO) pedagogines sistemas, jose pedagogai turi būti pabaigę tam tikrus mokymus bei nuolatos tobulėti, savo patirtimi dalytis su kolegomis bei semtis iš jų. Pedagogas turi būti tinkamu pavyzdžiu, autoritetu. Taip pat turi būti aktyvus ir nuoširdus bendravimas tarp pedagogo, mokinio ir tėvų. Valdorfo sistemoje mokytojas stengiasi įsigilinti į mokinio vidų, dvasinę raidą. Lauko pedagogikos sistemoje pedagogas turi dievinti pasivaikščiojimus gamtoje bet kokiu oru, norėti ir siekti ugdymo procesą organizuoti gamtoje.
Lietuvoje šiuo metu veikia daugiau nei 20 ugdymo įstaigų, kuriose yra taikoma Valdorfo ugdymo sistema. Valdorfo pedagogika yra taikoma 62 pasaulio šalyje. Pasaulyje yra daugiau nei 1063 (720 Europoje, 155 Š. Amerikoje, 58 Azijoje ir t.t. ) ugdymo įstaigos, kuriose yra taikoma ši sistema.
- Microsoft Word 19 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 4 puslapiai (1098 žodžiai)
- Universitetas
- Moksliuke
-