Šteinerio ugdymo sistema ir šiuolaikinis ugdymas Lietuvoje



Yra keletas požiūrių į vaiką: vieni teigia, kad tai – švarus lapas ir reikia kuo daugiau jame prirašyti, o Valdorfo pedagogikai vaikas – tai augalas, gležnas daigelis, kurio viduje slypi žmogaus esmė. Ji dar tik nujaučiama, tik laikui bėgant išsiskleisianti, bet jau veikia. Kokią ugdymo linkmę pasirinkti?
Lietuvos mokykla pasirinko demokratinį humanistinį atsinaujinimo kelią. Bendro tikslo – ugdyti laisvą, harmoningą ir kūrybingą asmenybę – jį siekia įvairiais būdais. Vienas jų – R.Šteinerio (Valdorfo) pedagogikos nuostatomis pagrįstas ugdymas.
DARBO TIKSLAS: Paliginti Valdorfo pedagogika su kitomis šiuolaikinėmis programomis: „Vėrinėlis“, bendrąją mokyklinė programa.
DARBO UŽDAVINIAI:
1.Išanalizuoti kas tai yra Valdorfo pedagogika, jos ištakos.
2.Išanalizuoti Valdorfo pedagogikos panaudojimą Lietuvoje.
3.Išsiaiškinti koks yra šiuolaikinis ugdymas.
- Microsoft Word 29 KB
- 2014 m.
- 16 puslapių (4052 žodžiai)
- Universitetas
- Lilija
-