Maitinimo paslaugų valdymas, Restorano „Sonetai” analizė


Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės teikiamos pagrindinės ir papildomos paslaugos. Lankytojo apibūdinimas. Gamybinio skyriaus aprašymas. Valgiaraštis ir tiekėjai. Įmonės aptarnavimo organizavimas. Sudarytas valgiaraštis. Pradinė serviruotė. Išvados. Priedai.


Įvadas. Gyvename XXI a., daugybę žmonių kiekvieną minutę lekia, skuba, skubėdami daro viską, pradedant darbais ir baigiant maisto bei estetikos atžvilgiais. Deja, visur ir visada skubančių žmonių yra labai daug ir tik nedidelė žmonių dalis vertiną tai kaip atrodo aplinka, žmonės ir ką bei kaip valgo. Juk visiems žinoma, kad žmogus turi valgyti lėtai, pasigardžiuodamas, neskubėti ir pajausti ne tik fizinį bet ir dvasinį pasitenkinimą valgymo metu.

Nepaisant to, kad didmiesčiuose ir ypač jų centre pilna įvairių greito maisto užkandinių yra miestuose ir vertinantiems gyvenimo džiaugsmus kavinių bei restoranų. Šiuo metu žmonių nenustebinsi paprastais lietuviškais patiekalais, todėl restoranai siūlo platų patiekalų asortimentą, kuris gali pamaloninti net ir patį didžiausią gurmaną, o prie maisto siūlomas didžiulis pasirinkimas aperetyvinių ir didžestyvinių gėrimų ir kokteilių. Kuriais galima pasimėgauti belaukiant savojo patiekalo ar išgerti kartu su kava.

Kiekvienas restoranas ar kavinė yra savitas maisto pateikimo požiūriu, siūlomu valgiaraščiu, maisto pateikimo būdais. Kadangi visus restoranus ir kavines išnagrinėti būtų sunku, bus aptartas vienas restoranas priklausantis viešbučiui, restoranas „Sonetai“.

Žinoma, šiame restorane galima organizuoti furšetus, banketus, iškilmingus pokylius bei susitikimus. Standartiškai šiame restorane yra 20 vietų, banketų metu vietų skaičius padidėja beveik dvigubai iki 48, o furšetu metu būna 60 vietų.

Kaip ir bet kokia kita maitinimo įstaiga, viešbučio restoranas siūlo įvairias paslaugas: A la carte valgiaraštį pietų bei vakarienės metui, A la carte valgiaraštį pusryčiams. Dienos valgiaraštį “table d' hôte”, atskirus banketinius ir furšetinius valgiaraščius. Taip pat, atskirai siūloma konferencinių salių nuoma, šventinių pietų ir vakarienės meniu, siūloma degustacijų organzavimai.

Interjeras yra išskirtinis tuo, kad restoranas yra įsikūręs vėlyvojo baroko stiliaus rūmuose, šis restoranas pasižymi angliško stiliaus interjeru, literatūrinių kūrinių motyvais. Taip šį restoraną galima vadinti restoranu – biblioteka, dėl restorane esančios didžiulės antikvarinių knygų kolekcijos.

Visiems puikiai žinoma, kad pagrindinis daugumos organizacijų tikslas yra pritraukti kuo daugiau lankytojų bei klientų. Šiame restorane klientai yra kintantys, nes į restoraną ateina viešbučio svečiai, tačiau yra dar ir pastovusis klientų srautas, nes papietauti ar pavakarieniauti ateina gretimų įmonių bei institucijų darbuotojai, ar kitokie verslo atstovai. Į šį restoraną vaikšto aukštesnio rango asmenys.

Kaip papildomas paslaugas galime paminėti konferencijų matinimą, kuris pagrinde sudaro kavos pertraukelės; taip pat privatūs pietūs, uždari vakarai, per kuriuos įmonės darbuotojai arba vadobybė gali aptarti verslo reikalus arba tiesiog švęsti, paminėti šios kompanijos svarbią datą. Kalbant apie paskutinę papildomą paslaugą, svarbu pasakyti, kad ją turi beveik visos maitinimo įmonės ir tai yra banketai, kurie pasižymi aukšto lygio aptarnavimu ir geros kokybės maistu.

  • Microsoft Word 100 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2376 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jolanta
  • Maitinimo paslaugų valdymas, Restorano „Sonetai” analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Maitinimo paslaugų valdymas, Restorano „Sonetai” analizė. (2017 m.). https://www.mokslobaze.lt/maitinimo-paslaugu-valdymas-restorano-sonetai-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 23:12
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo