Marketingo aplinka pristatymas



Marketingo aplinka. Marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas. Socialinė ir kultūrinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Pagrindinės kultūros vertybės pasireiškia. Mokslinė ir technologinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas. Politinė ir teisinė aplinka – marketingo makroaplinkos elementas. Gamtinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas. Marketingo mikroaplinka. Partneriai. Konkurentai-rinkos dalyviai, potencialiems pirkėjams siūlantys tapačius arba panašius poreikius tenkinančias prekes. Rinkos struktūros tipai. Konkurencinė aplinka. BCG matrica. Melžiamos karvės. Šunys. Klaustukai. Žvaigždės.
Ekonominė aplinka; socialinė kultūrinė aplinka; mokslinė technologinė aplinka; politinė teisinė aplinka; gamtinė.
Grynoji konkurencija-rinkoje yra daug smulkių pardavėjų, parduodančių panašias prekes. Monopolinė konkurencija-rinkoje yra daug pardavėjų, siūlančių panašias, tačiau pirkėjo požiūriu ne identiškas prekes. Oligopolija-rinkoje veikia kelios stambios įmonės ir kiekviena jų kontroliuoja didelę rinkos dalį. Monopolija-yra tik vienas pardavėjas, kuris pateikia rinkai prekes, iš esmės neturinčias artimų pakaitalų.
- MS PowerPoint 118 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 21 puslapis (856 žodžiai)
- Universitetas
- Gintare
-