Marketingo pagrindai projektas


Marketingo pagrindai. Marketingas apima trijų elementų derinį. Marketingas yra. Marketingas. Marketingas reikalauja orientuotis. Marketingas svajonių, norų, poreikių, paklausos sąvokų kontekste. Paklausos rūšys (V. Pranulis ir kt. ). Marketingo principai ir sistema. Marketingo principai. Marketingo sistema. Bazinis marketingo sistemos modelis (V. Pranulis ir kt. ). Bazinis marketingo sistemos modelis. Marketingo sistemos proceso etapai. Marketingas ir kitos verslo orientacijos. Gamybos orientacija. Prekės orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinio – etinio marketingo orientacija. Marketingo aplinka. Marketingo mikro ir makro aplinkos. Marketingo aplinkos struktūra. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Politikos ir teisės ryšys. Politikos ir teisės įtaka marketingui. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka.

  • MS PowerPoint 779 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 42 puslapiai (1201 žodžiai)
  • Kolegija
  • Agnė
  • Marketingo pagrindai projektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo pagrindai projektas . (2017 m. Spalio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-pagrindai-projektas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 23:29
×