Marketingo pagrindai projektas



Marketingo pagrindai. Marketingas apima trijų elementų derinį. Marketingas yra. Marketingas. Marketingas reikalauja orientuotis. Marketingas svajonių, norų, poreikių, paklausos sąvokų kontekste. Paklausos rūšys (V. Pranulis ir kt. ). Marketingo principai ir sistema. Marketingo principai. Marketingo sistema. Bazinis marketingo sistemos modelis (V. Pranulis ir kt. ). Bazinis marketingo sistemos modelis. Marketingo sistemos proceso etapai. Marketingas ir kitos verslo orientacijos. Gamybos orientacija. Prekės orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinio – etinio marketingo orientacija. Marketingo aplinka. Marketingo mikro ir makro aplinkos. Marketingo aplinkos struktūra. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Politikos ir teisės ryšys. Politikos ir teisės įtaka marketingui. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka.
Marketingas apima trijų elementų derinį:.
Į vartotoją; Tikslą; Vadovautis sisteminiu požiūriu.
Marketingas svajonių, norų, poreikių, paklausos sąvokų kontekste.
Paklausos rūšys (V. Pranulis ir kt.):.
Marketingo sistemos veikloje remiamasi tam tikrais principais: Tikslumo; Tikslo; Trejopos orientacijos; Adaptacijos.
Bazinis marketingo sistemos modelis (V. Pranulis ir kt.).
Verslo orientacija tai pagrindinė idėja, lemianti įmonės tikslus ir jų siekimo būdus. Ph. Kotler išskiria keletą alternatyvių verslo orientacijų: gamybos; prekės; pardavimo; marketingo; socialinio etinio marketingo.
Tai tokia verslo strategija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų kuo daugiau tenkinant vartotojų poreikius. Pagrindinė idėja – siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių rezultatų. Lojalus pirkėjas – tai pirkėjas, kuris nuolat teikia pirmenybę tam tikroms prekėms (lojalumas prekėms) arba parduotuvėms (lojalumas pirkimo vietai). Esmė – orientuotis į vartotojų poreikius.
Tai visuma jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams. Marketingo sprendimams potencialiai svarbias aplinkos sąlygas tikslinga skirstyti į bendrąsias (makroaplinka) ir specifines (mikroaplinka).
Marketingo mikro ir makro aplinkos.
Ekonominė aplinka; socialinė – kultūrinė aplinka; politinė – teisinė aplinka; mokslinė – technologinė aplinka; gamtinė aplinka.
Marketingo veiklai svarbiausius teisės aktus tikslinga skirstyti į tris grupes: įmonių steigimą, jų vidaus veiklą ir likvidavimą reguliuojantys teisės aktai; įmonės santykius su pirkėjais, partneriais ir konkurentais reguliuojantys teisės aktai; atskiras marketingo sritis reguliuojantys teisės aktai.
Mokslinės – technologinės aplinkos įtaka.
Keturios pavojų keliančios, tačiau ir galimybes teikiančios tendencijos: gamtinių išteklių stoka; energetinių išteklių kainų svyravimas; aplinkos taršos didėjimas; valstybės institucijų dėmesys aplinkosaugai.
- MS PowerPoint 779 KB
- 2017 m.
- Lietuvių
- 42 puslapiai (1201 žodžiai)
- Kolegija
- Agnė
-