Marketingo strategijos parengimas įmonėje uab „ingman ledai“


Failai ingman. Marketingo strateginis parengimas imoneje. Prekinio zenklo vertinimas. Ingman vega marketingas. Marketingo strategijos parengimas x įmonėje. Ingman konkurentai. Ledu identifikavimas. Ingman wega darbo pasiulymai. Marketingo strategijos formavimas magistras. Uab ingman vega aprasymas.

Marketingo strategijos parengimas įmonėjeuab „ingman ledai“. Įvadas. Uab „ingman ledai“ veiklos analizė. Įmonės rinkos patrauklumo, konkurentų ir galimybių analizė. Rinkos patrauklumo nustatymas. Konkurentų analizė. Galimybių analizė. Įmonės tikslinės rinkos nustatymas. Uab „ingman ledai“ viva prekės ženklo pozicionavimas. Pagrindinių valgomųjų ledų atributų identifikavimas ir konkuruojančių prekės ženklų nustatymas. Techninė ataskaita. Tyrimo rezultatai. Vartotojų vertinimo „viva“ ir konkurentų prekių ženklus pagal apsisprendimo atributus nustatymas. Tyrimo eiga. Tyrimo metodo charakteristika. Duomenų analizė. Tyrimo išvados. Pozicionavimo žemėlapio sudarymas. Uab „ingman ledai“ konkurencinio pranašumo įgijimo konkuravimo strategijos parinkimas. Darbo išvados. Literatūra.

Šiuo metu Lietuvoje ledų gamintojai džiaugiasi didėjančiais pardavimais, tačiau gamintojų yra daug, jų gamybos pajėgumai dideli, jie nėra išnaudojami, todėl šioje rinkoje vyksta didžiulė konkurencija. Daugybė rūšių, daugybė skonių, daugybė įvairiausių gamintojų ir prekės ženklų – kiekvienai progai ir kasdienai, taigi, žmogus gali išsirinkti vis naujus ledus, pagal savo poreikius ir norus. Esant tokiai situacijai, įmonė privalo numatyti tinkamus veiksmus, nusistatyti tam tikrą poziciją, kad išliktų konkurencinga, o jos produktas būtų išskirtinis.

Darbo tikslas – marketingo strategijos parengimas „VIVA“ prekės ženklui.

Tyrimo metodika – atlikta kiekybinė ir kokybinė analizė, remiantis sudarytu klausimynu ir paruoštu diskusijų planu. Gauti duomenys buvo išanalizuoti ir apibendrinti.

Darbo uždaviniai:

•Atlikti UAB „ Ingman vega“ veiklos analizę;

•Išanalizuoti UAB „ Ingman vega“ rinkos patrauklumą, konkurentus ir galimybes;

•Nustatyti UAB „ Ingman vega“ tikslinę rinką;

•Pateikti UAB „ Ingman vega“ prekių pozicionavimą;

•Atlikti UAB „ Ingman vega“ konkurencinio pranašumo įgijimo konkuravimo strategijos parinkimą.

  • Microsoft Word 335 KB
  • 2013 m.
  • 42 puslapiai (10231 žodžiai)
  • Universitetas
  • Evaldas
  • Marketingo strategijos parengimas įmonėje uab „ingman ledai“
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Marketingo strategijos parengimas įmonėje uab „ingman ledai“. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-strategijos-parengimas-imoneje-uab-ingman-ledai.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:42
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo