Marketingo strategijos parengimas įmonėje uab „ingman ledai“



Šiuo metu Lietuvoje ledų gamintojai džiaugiasi didėjančiais pardavimais, tačiau gamintojų yra daug, jų gamybos pajėgumai dideli, jie nėra išnaudojami, todėl šioje rinkoje vyksta didžiulė konkurencija. Daugybė rūšių, daugybė skonių, daugybė įvairiausių gamintojų ir prekės ženklų – kiekvienai progai ir kasdienai, taigi, žmogus gali išsirinkti vis naujus ledus, pagal savo poreikius ir norus. Esant tokiai situacijai, įmonė privalo numatyti tinkamus veiksmus, nusistatyti tam tikrą poziciją, kad išliktų konkurencinga, o jos produktas būtų išskirtinis.
Darbo tikslas – marketingo strategijos parengimas „VIVA“ prekės ženklui.
Tyrimo metodika – atlikta kiekybinė ir kokybinė analizė, remiantis sudarytu klausimynu ir paruoštu diskusijų planu. Gauti duomenys buvo išanalizuoti ir apibendrinti.
Darbo uždaviniai:
•Atlikti UAB „ Ingman vega“ veiklos analizę;
•Išanalizuoti UAB „ Ingman vega“ rinkos patrauklumą, konkurentus ir galimybes;
•Nustatyti UAB „ Ingman vega“ tikslinę rinką;
•Pateikti UAB „ Ingman vega“ prekių pozicionavimą;
•Atlikti UAB „ Ingman vega“ konkurencinio pranašumo įgijimo konkuravimo strategijos parinkimą.
- Microsoft Word 335 KB
- 2013 m.
- 42 puslapiai (10231 žodžiai)
- Universitetas
- Evaldas
-