Marketingo strategijos rengimas



Kiekvienas verslas prasideda nuo produktų pardavimo galimybių tyrimo . Marketingo strategijos planas yra svarbiausia verslo plano sudėtinė dalis . Jis turi duoti atsakymą į tris pagrindinius klausimus : kur esame ? kur einame ? kaip ten nuvykti? Marketingo strategijos planas yra patikimas kontrolės instrumentas .Jis turi atitikti tam tikrus kriterijus.
Akcinei bendrovei priklauso Lazdijų , Prienų , Virbalio pieninės , Jurbarko pieninė su Belvederio cechu , Lukšių pieninė ir Kalvarijos pieno perdirbimo įmonė cecho teisėmis įjungta į Marijampolės pieninės struktūrą. Pati Marijampolės pieninė turi pieno konservų , skardinių dėžučių , sviesto , nenugriebto pieno produkcijos , UAT pieno ir sulčių cechus.
Pasterizuotą pieną , grietinėlę , varškę , sviestą gamina Prienų ir Jurbarko pieninės ( Belvederio ceche gaminamas fermentinis sūris “ Liliputas” , Prienuose ir Lukšiuose – kazeinas ). Varškės sūrį tiekia dar ir Lazdijų bei Virbalio pieninės . Pagrindinė bendrovės produkcija pieno konservai gaminama pagrindinėje Marijampolės pieninėje .
5 rūšių sutirštintas pienas, kakavos, šokoladinis. Sultys ir nealkoholiniai gėrimai tetrapakuose, pienas, kaitintas ultraaukštoje temperatūroje, tirpi kava. Sviestas, varškės sūris, varškė, grietinė, lieso pieno miltai ir kazeinas.
Bendrovė superka pieną iš 9-ių rajonų: Marijampolės, Vilkaviškio, Šakių, Jurbarko, Prienų, Alytaus, Kauno, Raseinių, Lazdijų.
Pienas priimamas 6 gamyklose: Marijampolės, Virbalio, Lukšių, Jurbarko, Prienų bei Lazdijų, Kalvarijos ceche, 7 separavimo skyriuose bei 264 pieno supirkimo punktuose, iš kurių 101 - stacionarūs, 163 - mobilūs arba apvažiuojami. Bendrovės 68 stacionariniuose punktuose sumontuoti ir veikia šaldymo įrengimai.
Pieno pramonė Lietuvoje išlieka maisto pramonės šakos lydere , o žemės ūkio gamyboje dominuoja pienas .Tad AB “Marijampolės pieno konservai” siekia tapti svarbiausia šalyje kokybiško pieno gamybos didėjimo ir pieno ūkių plėtimosi skatintoja , labiausiai atitikti pieno produktų vartotojų poreikius ir skonius , tiekiant kokybiškus ir plataus asortimento pieno produktus tiek Lietuvos , tiek užsienio rinkoms. Pagrindiniai įmonės tikslai yra šie :
1,5 metų laikotarpyje pardavimų apimtį padidinti 40 ( ;
padidinti gaminamų prekių rentabilumą 5 ( ;
1997-1999 metais pieno produktų Lietuvoje buvo pagaminama 1 831 – 1 734 tūkst. tonų. Tuo tarpu kaimyninėse šalyse, pvz.: Latvijoje pieno produktų šiuo laikotarpiu gamyba siekė 986 – 946 tūkst. tonų, Lenkijoje 12 124 – 12 472 tūkst. tonų. Prognozuojama, kad iki 2006 metų pieno produktų gamyba Vidurio ir Rytų Europos šalyse išaugs nuo 29 mln. tonų 1999 metais iki 31,7 mln. tonų 2006 metais. Tame skaičiuje Lietuvoje - turėtų sumažėti 1 667 tūkst. tonų. Prognozuojama, kad Vidurio ir Rytų Europos šalyse pieno ir jo produktų suvartojimas augs, tačiau lėčiau nei gamyba. Bendras suvartojimas turėtų išaugti nuo 26,3 mln. tonų 199 metais iki beveik 29 mln. tonų 2006 m., o metiniai augimo tempai turėtų svyruoti 1,5 – 1,7 proc. ribose. Lietuvoje pieno ir jo produktų suvartojimas turėtų padidėti nuo 692 tūkst. tonų 1999 metais iki 730 tūkst. tonų 2006 metais. Matyti, kad Lietuvoje pieno produktų pagaminama daugiau nei suvartojama. Europos sąjungos komisija, remdamasi vidurio ir Rytų šalių pieno produktų gamybos ir suvartojimo vystymosi tendencijomis prognozuoja, kad šalių grynasis pieno produktų eksportas (t.y. skirtumas tarp eksporto ir importo) padidės nuo 2,7 mln. tonų 1999 metais iki 2,8 mln. tonų 2006 metais. Tame skaičiuje Lietuvoje pieno ir jo produktų eksportas turėtų sumažėti nuo 1 042 tūkst. tonų 1999 metais iki 947 tūkst. tonų 2006 metais. (19.2) Taigi, Lietuvoje pieno ir jo produktų gamybos, suvartojimo bei eksporto tendencijos skiriasi nuo visos Vidurio ir Rytų Europos šalių.
- Microsoft Word 45 KB
- 2015 m.
- 18 puslapių (4618 žodžiai)
- Universitetas
- Jolka
-