Mažmeninės prekybos parduotuvių tinklo LIDL marketingo analizė


Turinys. Įvadas. Marketingas. Pagrindiniai marketingo elementai. Situacijos analizė. Strategijos parengimas. Marketingo programa. Marketingo įgyvendinimas. Mikro/Makro lygmenų įtaka marketingui. Makroaplinka. Mikroaplinka. LIDL Lietuva. Atsakingas asortimento formavimas. Veiklos principai. Bendrovės sertifikatai. „BREEAM In-Use“. Garantijos. Lūkesčių patenkinimo garantija. Kokybės garantija. LIDL ne vis vien. LIDL iniciatyvos. LIDL – oficialus moksleivių krepšinio lygos rėmėjas. #letscelebrate. My Lidl Shop. Konkurentai. SSGG analizė. Atsiliepimai. Išvados. Literatūra.


Alternatyvos. Kokios kitos prekės gali tenkinti tuos pačius vartotojų poreikius?

Kada ir kiek perka? Kartą per savaitę, kasdien, tik sezonui atėjus?

Galimi pasikeitimai. Kaip nauja prekė gali pakeisti pirkėjų pažiūras, reikmes, prioritetus?

Marketingo programa

Kokios turi būti prekės savybės? Kaip gaminys turi būti pozicionuotas? Kokio tipo pakuotė yra palankiausiai vertinama vartotojų ?

Kokio tipo mažmeninių pardavėjų pasitelkti prekėms paskirstyti? Koks turi būti parduotuvių skaičius?

Kokie turi būti reklamos kreipiniai? Kokiomis priemonėmis reklama turi būti perteikiama? Koks turi būti rėmimo biudžetas? Kokias pardavimo skatinimo priemones naudoti ir kokia jų veiksmų programa?

Koks vartotojų tipas yra potencialiausias? Koks turi būti pardavėjų skaičius?

Koks turi būti kainų lygis? Kaip reaguoti į konkurentų produkcijos kainų pokyčius ir pan.?

Gamtinė aplinka: gamtinių išteklių stoka, energetinių išteklių kainų svyravimas, aplinkos taršos didėjimas, didėjantis valstybės institucijų dėmesys aplinkosaugai.

Pirkėjai paklausos ir elgsenos formavimas; Partneriai pasirinkimas ir sandorių sudarymas; Konkurentai varžymasis dėl pirkėjo poreikių patenkinimo.

Bendrovė valdo apie 10 000 parduotuvių 29 iose šalyse. „Lidl“ iš viso turi daugiau kaip 315 000 darbuotojų. Tinklo apyvarta Europos mastu 2016 metais – 85,7 mlrd. eurų (Palyginimui Lietuvos BVP (bendrasis vidaus produktas) tuo pačiu laikotariu siekė vos 38,56 mlrd. eurų).„Schwarz Group" įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra vienas didžiausių mažų kainų parduotuvių tinklų Europoje ir pasaulyje.

VMI: Įmonė patenka tarp 500 daugiausiai 2017 metų pirmą pusmetį į VMI sąskaitą sumokėjusių mokesčių ir kitų įmokų (be biudžetinių įstaigų).

LIDL veiklos filosofija yra orientuota į darbuotoją, lyginant su konkuruojančiais perkybos tinklais. Čia kuriama speciali darbo atmosfera, kuri skatina iniciatyvumą ir didina pasitenkinimą darbu. Didelis dėmesys skiriamas darbuotojų saugai ir sveikatai, darbo užmokesčiui, viršvalandžiams, diskriminacijai darbe, darbo apsaugai, susirinkimų laisvei, taip pat aplinkosaugos, energetikos ir cheminių medžiagų valdymui. Savo darbuotojams Lidl suteikia sąlygas ir skatina jų asmeninį tobulėjimą. Tai galime matyti, jog darbuotojai nuolatos yra siunčiami į tobulinimosi kursus gimtojoje šalyje ir užsienio šalyse. LIDL teigia, kad kiekvienas iš jų darbuotojų savo pavyzdžiu prisideda prie įmonės gyvavimo ir principų įgyvendinimo.

Garantiniais atvejais, jei prekės kaina neviršija 15 €, per teisės aktuose numatytą 2 metų garantijos laikotarpį galima kreiptis tiesiogiai į bet kurį artimiausios „Lidl“ parduotuvės Lietuvoje darbuotoją.

Garantiniais atvejais, jei prekės kaina yra didesnė nei 15 €, yra prašoma per teisės aktuose nustatytą 2 metų garantijos laikotarpį kreiptis į mūsų klientų infoliniją (tel. +370 800 100 11; pirmadienį–penktadienį 8 18 val.). Aptarnavimo skyrius užtikrins, kad produkto gamintojas išspręstų klausimą greitai ir maloniai.

Taigi, mažmeninės prekybos parduotuvių tinklo LIDL atėjimas į Lietuvos rinką pradžiugino didžiąją dalį Lietuvos piliečių, tačiau mažmeninės prekybos parduotuvių rinkos dalyvius privertė suklusti ir sunerimti. Neveltui, tinklo atėjimas į Lietuvą, pritraukė apie 26,5 procento Lietuvos pirkėjų. „LIDL Lietuva“ kol kas negalima produktų užsisakyti internetu, tačiau ilgainiui ši paslauga atsiras ir tinklas galimai pritrauks dar daugiau vartotojų. Šis prekybos centras be jokių abejonių išsiskiria iš kitų Lietuvos tinklų savo atsakingu asortimento formavimu. Bendrovė „Lidl Lietuva“ palaiko atsakingą elgesį su jūrų gyvūnais bei žuvimis ir prisideda prie pasaulinės jūrinės ekosistemos išsaugojimo. Pirmenybę teikia žuvims ir vėžiagyviams, kurie žvejojami, taikant tausojamuosius ir netaršius žvejybos metodus. „Lidl“ siekia iki 2025 metų eliminuoti narvuose laikomų vištų kiaušinius iš savo asortimento ir nebenaudoti jų savo privačių prekių ženklų gaminių receptūrose. Mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ logistikos centrui Lietuvoje suteiktas „BREEAM In Use“ sertifikatas. Tai pirmasis pramoninės paskirties pastatas Baltijos šalyse, gavęs tokį sertifikatą, demonstruojantį aukštą energinį efektyvumą, draugiškumą aplinkai ir sveiką bei komfortišką darbo aplinką. Po netaršos įsipareigojimo, 2014 m. Lidl prisijungė prie tarptautinės „Fur Free Retailer“ – kailiais neprekiaujančių mažmenininkų.

  • Microsoft Word 2753 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (2964 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kęstutis
  • Mažmeninės prekybos parduotuvių tinklo LIDL marketingo analizė
    9 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Mažmeninės prekybos parduotuvių tinklo LIDL marketingo analizė. (2018 m.). https://www.mokslobaze.lt/mazmenines-prekybos-parduotuviu-tinklo-lidl-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 15:28
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo