Mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ fizinio akivaizdumo analizė


Summary. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Parduotuvės fizinis akivaizdumas kaip tyrimų objektas. Fizinis akivaizdumas marketingo komplekse. Fizinio akivaizdumo samprata. Fizinio akivaizdumo elementai. Mažmeninės prekybos tinklo ,,lidl“ fizinio akivaizdumo empirinis tyrimas. Tyrimo aktualumo prekybos tinklui „Lidl“ pagrindimas. Tyrimo rezultatų apibendrinimas ir pasiūlymai. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


The aim of the thesis to learn about the main physical obvious element of LIDL and to get the opinion of users

The aim of this bachelor thesis Bachelor thesis consists of two parts theoretical and

research methodology, performance of presentation research and discussed results.

The first part of the final work presents theoretical analysis and scientific literature, which

The paper concludes with conclusions and recommendations on how to meet consumers' need for more convenient use of physical clarity when shopping.

"Keywords" physical obviousness, marketing complex, 7p, concept of physical obviousness, interior, exterior.

Analizė – mokslinis fakto įrodymo metodas, patektas mintiniu bei faktiniu visumos atskirimu į dalis. (Tarptautinių žodžių žodynas, 2008)

Asortimentas – visų parduodamų prekių ar prekių grupių visuma (Kotler, Keller. 2007).

Eksterjeras – tai sąvoka apibūdinanti pastatų išsorės detalės – fasadas, vitrinos, langai, įėjimas/išėjimas, bendra pastato būklė ir išvaizda. (Lange, Rosengren ir Blom, 2016)

Fizinis akivaizdumas – tai vienas iš marketingo komplekso elementų nusakantis apie fizinius veiksnius, garsas, kvapas, vaizdas, reklaminis stendas, personalo apranga, patalpos švara, asortimento pateikimas ar jo išdėstymas. (Toleikytė, 2011)

Interjeras – tai vidaus apdaila, dizainas ir jo kryptis. Interjerą galime rasti visur, mašinoje, prekybos centre, viešbutyje, gydymo įstaigoje ir t.t. Tai visuma, kuri prisideda prie bendro vaizdo formavimo, kuri gali nusakyti apie patalpų paskirtį, joje vykdomas paslaugas, ar naudojama sukelti žmonėms ,tam tikrus jausmus, emocijas Z.Taskiran (2012).

Įrengimai – technologiniai įrenginiai parduotuvėje, kurie sukuria pridėtinę vertę parduotuvei palengvindami apsipirkimą klientui Donofrio (2009).

Komunikcijos priemonės – tai priemonės, kurios paskirtis yra transliuoti tam tikrą informaciją apie norimą daiktą, naulaidą, galimybę, paslaugą. Priemonių yra įvairių: stendai, reklaminės iškabos, socialiniai tinklai, radijas, televizija Pranulis; Pajuodis; Urbonavičius; Virvilaitė, (2000).

Koordinačių modelis – prekių išdėstymo modelis parduotuvėje, kurį dažniausiai renkasi didieji prekybos centrai, o jis išsiskiria nuosekliais praėjimais prekeiviams tarp lentynų (Žutautienė .2005).

Krautuvėlės modelis – prekių išdėstymo modelis parduotuvėje, kai joje atskiros prekių kategorijos, dėl lentynų ir prekių išstatymo, sukuria bendrą ritmą (Žutautienė 2005).

Laisvo srauto modelis – prekių išdėstymo modelis parduotuvėje, kai lentynų išdėstymas neturi taisyklių ar sinchroniškumo, o klientai be jokių suvaržymų patys renkasi einamą maršrutą parduotuvėje (Žutautienė .2005).

Parduotuvės atmosfera – numatyta parduotuvės erdvė, kurios tikslas paskatinti vartotojus įsigyti prekes Cakraningrat ir Ardani, (2016).

Marketingo kompleksas – tai elementai, kurie aiškiai ir detaliai nusako apie galimus komplekso veiksnius Pranulis; Pajuodis; Urbonavičius; Virvilaitė, (2000).

Respondentas – asmuo arba grupė žmonių, kurie yra apklausiami tyrime Kardelis, (2002).

Darbo temos aktualumas. Šiomis dienomis prekių ar paslaugų įsigijimas internetu pasiekė savo piką, fizinės parduotuvės konkuruoja su internetine prekyba. XXI a., kai Z karta tampa vis labiau savarankiškesne, fizinėse parduotuvėse kaip niekad svarbu išlaikyti funkcionalumą, integruoti skaitmenines technologijas bei išnaudoti savo privalumus – perteikti kvapus, pabrėžti spalvas lankytojų dėmesiui atkreipti, sužadinti skonius. Taip pat, konkurentu lieka ir kitos, panašias prekes teikiančios, įmonės. Norint išsiskirti iš konkurentų, pasiekti naudą teikiantį rezultatą, įmonei būtina išryškinti savo išskirtinumą.

  • Microsoft Word 814 KB
  • 2022 m.
  • Lietuvių
  • 52 puslapiai (8165 žodžiai)
  • Universitetas
  • Dovydas
  • Mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ fizinio akivaizdumo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ fizinio akivaizdumo analizė. (2022 m.). https://www.mokslobaze.lt/mazmenines-prekybos-tinklo-lidl-fizinio-akivaizdumo-analize.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 09:56
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo